• Lindis771

Fråga till porrtittande män.

Hej! När jag frågar min man vad han tycker om mitt utseende så svarar han att jag är snygg, attraktiv och sexig och skön att ha sex med ???? Men trots att han gillar det han ser och har en fru som gillar sex och vi har ett bra sexliv så gillar han ändå att se på porr! Varför behöver han porr när han har enligt honom en sexglad snygg fru? Känns som att han får ut något av porren som han inte får av mig! Frågade honom varför han gillar porr och vad det är han blir kåt på och han svarade att "det ser skönt ut". Kan ni män här kanske tolka hans svar för mig för vet inte vad han menar. Är hans svar baserat på att tjejen i filmen ser skön ut att "sätta på" eller är det bara att 2 personer har sex som gör att det ser skönt ut? Väljer män porr för att se snyggare kroppar än vad de får hemma eller vad handlar detta intresse för porr egentligen om? Tacksam för svar

• Svar på tråden Fråga till porrtittande män.
  • Anonym (ddp)
    Lindis771 skrev 2020-04-07 20:45:31 följande:

Har även hänt flera gånger att jag har vaknat på morgonen och upptäcker att han väljer att kåta upp sig med hjälp av porr innan han kryper över till mig för att tömma sig. Istället för att kåta upp sig med mig och ha ett skönt förspel så valde han

andra brudar för det. Snacka om att känna sig ful och oattraktiv!

Fy f-n vilken gris
  • Anonym (kille)

Jag förstår det inte heller.

Ibland måste man tvinga fram ett stånd med porr för att få utlösning och varva ned. 

Men inte mer än så. Porr är ganska trist och skevt i regel. Om det inte e så att han sitter och kollar på fetish porr dvs. 

Saker som du inte vill göra.

Men det är inte sunt att sitta och kolla på porr om man har en flickvän, fru, sambo som vill ha sex lika ofta. 

Nåt fel är det.

• silver33

Jag tycker om porr, min partner också. Jag tror inte vi behöver moralisera så mycket om det. För mig är det njutning på egen hand först, men också tillsammans då och då.

Det finns väldigt mycket bra porr, det vill säga utan kvinnoförtryck. En del är skit, yes, men det väljer jag att inte se på.

Njut nu av porr!

• Anonym (Inte Fredrik)
    Lindis771 skrev 2020-04-08 00:29:23 följande:

Stämmer inte in på min man för jag finns inte med i hans tankar när han njuter av porr...

En sak säger jag bara om dig... Oh. My. Gooooooood... Såg ju bilden på dig i helkroppstråden. Kan bara säga att tänder inte din man på dig så är det verkligen inte dig det är fel på.... Jag ivf. drömmer ju om någon med så fin kropp som dig
  • Lindis771
    Anonym (Onanera?) skrev 2020-04-07 23:37:58 följande:

Jag tror att han tycker att det är skönt att onanera också. Självsex är den stund där man på egen hand kan njuta in i minsta detalj exakt som man vill ha det, utan att behöva tänka på någon annans njutning än sin egen. Även om han blir kåt på dig så blir han kåt "på sig själv" också. Och då är det skönt att onanera till porren.

Förstår din känsla, men förstår även honom. Han har sex med dig men det blir nog lite för mycket av dig om han skulle onanera till även bilder på dig. Lite omväxling är kul och pirrigt faktisk (menar dock inte otrohet).

Han påstår att han onanerar till porr för att han egentligen vill ha sex med mig men just då så är jag inte tillgänglig, konstigt att han inte använder material på mig isåfall och istället porr med helt andra brudar som han inte kan relatera till mig. Hans argument håller inte och är bara ren lögn. Tror han väljer porr just för att njuta av andra som ser sköna ut att sätta på.
  • lazlo09
    Lindis771 skrev 2020-04-08 09:52:30 följande:
    Han påstår att han onanerar till porr för att han egentligen vill ha sex med mig men just då så är jag inte tillgänglig, konstigt att han inte använder material på mig isåfall och istället porr med helt andra brudar som han inte kan relatera till mig. Hans argument håller inte och är bara ren lögn. Tror han väljer porr just för att njuta av andra som ser sköna ut att sätta på.
    Det kan vara lögn ja för att vi män kan inte säga sanningen till er kvinnor då ni tar det som otrohet.

I princip alla män är kapabla till att ibland titta på porr och runka även om vi är i ett lyckligt förhållande med massor av underbart sex, kärlek och attraktion. Det är bara så det är. Men börjar han välja bort dig till förmån för porr eller måste ha porr för att bli tillräckligt kåt då börjar det bli knepigt. Det tyder på att han kan vara porrskadad.
  • Lindis771
    lazlo09 skrev 2020-04-08 09:59:19 följande:

Det kan vara lögn ja för att vi män kan inte säga sanningen till er kvinnor då ni tar det som otrohet.

I princip alla män är kapabla till att ibland titta på porr och runka även om vi är i ett lyckligt förhållande med massor av underbart sex, kärlek och attraktion. Det är bara så det är. Men börjar han välja bort dig till förmån för porr eller måste ha porr för att bli tillräckligt kåt då börjar det bli knepigt. Det tyder på att han kan vara porrskadad.

Känns som att han blir mer kåt och upphetsad av det än av mig och det är därför det lockar. De tjejerna överträffar mig i det visuella och de knullar han med ögonen, men med mig njuter han främst för att jag har en riktig mus. Tror att anledningen till att han får punka med mig ibland men aldrig till porrtjejer är för att han blir inte lika kåt av mitt utseende. Ja ibland undrar jag också om det kan vara så att han är porrskadad
  • Lindis771

Det är ju något väldigt skevt när han hade kvar nakenfoto på sina ex under många år!!? Av vilken anledning egentligen?

• Anonym (Anonym)

Tittar jag på porr så är det alltid lesbiskt eftersom den njutningen kan jag inte uppleva med min man oavsett hur skön han än är och önskar inte ligga med någon annan man. Och tänker likadant när det gäller min mans intresse för porr, att det ger honom något som jag inte kan ge honom. Och eftersom han får uppleva samma sex med mig som de har i porren med både analt och avsugningar så är det mest troligt att han kollar p.g.a de perfekta skådisarna, för med mig har han inte sex med en perfekt 25åring. Då får han typ nöja sig med en 42åring med skavanker men i porrens fantasivärld sätter han på sin drömkvinna.

Varför fråga när du själv har svaret??!!

• lazlo09
    Lindis771 skrev 2020-04-08 10:08:29 följande:
    Känns som att han blir mer kåt och upphetsad av det än av mig och det är därför det lockar. De tjejerna överträffar mig i det visuella och de knullar han med ögonen, men med mig njuter han främst för att jag har en riktig mus. Tror att anledningen till att han får punka med mig ibland men aldrig till porrtjejer är för att han blir inte lika kåt av mitt utseende. Ja ibland undrar jag också om det kan vara så att han är porrskadad
    Enligt bilderna på dig så är du riktigt fin så ja han kan vara porrskadad dvs han behöver unga perfekta porrtjejer för att bli riktigt kåt.
Svar på tråden Fråga till porrtittande män.