• Lindis771

Fråga till porrtittande män.

Hej! När jag frågar min man vad han tycker om mitt utseende så svarar han att jag är snygg, attraktiv och sexig och skön att ha sex med ???? Men trots att han gillar det han ser och har en fru som gillar sex och vi har ett bra sexliv så gillar han ändå att se på porr! Varför behöver han porr när han har enligt honom en sexglad snygg fru? Känns som att han får ut något av porren som han inte får av mig! Frågade honom varför han gillar porr och vad det är han blir kåt på och han svarade att "det ser skönt ut". Kan ni män här kanske tolka hans svar för mig för vet inte vad han menar. Är hans svar baserat på att tjejen i filmen ser skön ut att "sätta på" eller är det bara att 2 personer har sex som gör att det ser skönt ut? Väljer män porr för att se snyggare kroppar än vad de får hemma eller vad handlar detta intresse för porr egentligen om? Tacksam för svar

• Svar på tråden Fråga till porrtittande män.
  • Anonym (vidrigt)

Tror att det är samma sorts män som nekade kvinnor rösträtt för 100 år sen som håller på sådär. Att bli upphetsad av kroppar på en skärm mer än en riktig kvinna är vad som skulle kunna diagnotiseras som "porrskada". Det är ett sjukt beteende i sig. Och den bästa medicinen är nog rejäl tilltygling. Detta kommer inte vara OK beteende för män inom 100 år, folk ligger lite efter bara. Precis som de alltid gör

• Anonym (!)
    Lindis771 skrev 2020-04-08 19:44:18 följande:

[quote=80328802][quote-nick]Kermit1561 skrev 2020-04-08 18:21:27 följande:[/quote-nick]Men vad är egentligen skillnaden? Han tittar precis som du på nånting han inte kan få hemma. Varför skulle ditt tittande på nått sätt vara bättre?[

Vad är det han tittar på som han inte kan få hemma? Den slags sex han ser på i porr får han hemma med mig!

Oavsett hur mycket och hur bra sex man kan få så är det helt normalt vilja onanera i alla fall. När man onanerar så måste man få göra det som man själv vill. Låt karl va ifred med sin onani och sluta analysera. 
  • Kermit1561
    Lindis771 skrev 2020-04-08 19:44:18 följande:

[quote=80328802][quote-nick]Kermit1561 skrev 2020-04-08 18:21:27 följande:[/quote-nick]Men vad är egentligen skillnaden? Han tittar precis som du på nånting han inte kan få hemma. Varför skulle ditt tittande på nått sätt vara bättre?[

Vad är det han tittar på som han inte kan få hemma? Den slags sex han ser på i porr får han hemma med mig!

Ja då kanske det är 25-åringarna han tittar på.
  • Kermit1561
    Anonym (vidrigt) skrev 2020-04-08 20:01:22 följande:

Tror att det är samma sorts män som nekade kvinnor rösträtt för 100 år sen som håller på sådär. Att bli upphetsad av kroppar på en skärm mer än en riktig kvinna är vad som skulle kunna diagnotiseras som "porrskada". Det är ett sjukt beteende i sig. Och den bästa medicinen är nog rejäl tilltygling. Detta kommer inte vara OK beteende för män inom 100 år, folk ligger lite efter bara. Precis som de alltid gör

Detsamma gäller ju TS, hon föredrar också kroppar på en skärm. Men eftersom hon är kvinna är det ok?

Det är väl snarare sexister som du som kommer vara utrotade om 100år.
  • Anonym (vidrigt)
    Kermit1561 skrev 2020-04-08 20:17:14 följande:
    Detsamma gäller ju TS, hon föredrar också kroppar på en skärm. Men eftersom hon är kvinna är det ok?

Det är väl snarare sexister som du som kommer vara utrotade om 100år.

Haha, vi kommer helt att ha tagit över då. Det behöver du inte betvivla

Och folk verkar tro att porr är något helt normalt? Det är det verkligen inte. Rätt sjukt att ni sitter här på FL och försvarar det. Men ni är väl samma typ av folk som skulle nekat kvinnor rösträtt för 100 år sen. Porrskadade män kan inte tillfredsställa kvinnor. Och de är mer eller mindre indirekta våldtäktsmän. Som runkar till kvinnor på en skärm de aldrig själva skulle kunna tillfredsställa, på bekostad av riktiga kvinnor som de nekar sex för att de är för porrskadade och slaknar till riktiga kvinnor. Det är ju sinnessjukt. Det bara tar. Tar och tar. Till sig själva. De självupptagna, egoistiska porrskadade männen. Jag hade lämnat direkt. Skulle aldrig vara tsm med en porrskadad loser! Vad ska man ens med en sån till ...? Alltså helt seriöst, det är ju patetiskt . Folk får väl göra som de vill jag kommer inte hindra dem, men de ska inte sitta och påstå att det är normalt

• Postman
    Lindis771 skrev 2020-04-08 17:56:19 följande:
    Den stora skillnaden mellan mig och min man är att han kan ha sex och utföra allt han önskar med mig i verkligheten, men tydligen stillar inte det hans behov eftersom han använder porr. Uppenbart så får han ut något av porr som han inte får av mig.

Jag kan ha skön sex i verkligheten med min man så därför får jag inte ut något av att se porr som innehåller samma sex som jag upplever irl, däremot upplever jag inte lesbiskt i verkligheten och just därför är det det jag väljer att se på i porr. Tänker att min man väljer att njuta av porr för att han får inte uppleva att ha sex med en perfekt 25åring i verkligheten men får fantisera om det genom porren istället. Det sex som de utför upplever vi ju tillsammans så det är ju inget han behöver fantisera om.
    Du gör ett klassisk kvinnlig misstag att du utgår ifrån att din man tycker, tänker och resonerar som du själv gör. Sluta analysera och låt honom ha sin onani ifred.
  • Anonym (Argquqen)
    Anonym (vidrigt) skrev 2020-04-08 20:31:26 följande:

Haha, vi kommer helt att ha tagit över då. Det behöver du inte betvivla

Och folk verkar tro att porr är något helt normalt? Det är det verkligen inte. Rätt sjukt att ni sitter här på FL och försvarar det. Men ni är väl samma typ av folk som skulle nekat kvinnor rösträtt för 100 år sen. Porrskadade män kan inte tillfredsställa kvinnor. Och de är mer eller mindre indirekta våldtäktsmän. Som runkar till kvinnor på en skärm de aldrig själva skulle kunna tillfredsställa, på bekostad av riktiga kvinnor som de nekar sex för att de är för porrskadade och slaknar till riktiga kvinnor. Det är ju sinnessjukt. Det bara tar. Tar och tar. Till sig själva. De självupptagna, egoistiska porrskadade männen. Jag hade lämnat direkt. Skulle aldrig vara tsm med en porrskadad loser! Vad ska man ens med en sån till ...? Alltså helt seriöst, det är ju patetiskt . Folk får väl göra som de vill jag kommer inte hindra dem, men de ska inte sitta och påstå att det är normalt

Oj jäklar.. Tror nån just fick en släng av kraftig hybris.. Andas lilla vännen.. Du är ju inte ett dugg bättre än de porrskadade männen.. Du är extrem och det vet vi ju alla hur det slutar.. Kom ned lite på jorden!!
  • Anonym (vidrigt)
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-08 21:05:09 följande:
    Oj jäklar.. Tror nån just fick en släng av kraftig hybris.. Andas lilla vännen.. Du är ju inte ett dugg bättre än de porrskadade männen.. Du är extrem och det vet vi ju alla hur det slutar.. Kom ned lite på jorden!!

Är inte jag "ett dugg bättre än de porrskadade männen" ? HAHAHA ah eller hur . Porrskadade män kan torka upp de spyor som de orsakar istället för att glo på en skärm och runka

Porr är till för män som inte kan få sex. Det är rent vansinne att folk tror det är en helt "normal" aktivitet för den genomsnittlige mannen. Det är SJUKT och kommer med största sannolikhet bli olagligt i framtiden (om man inte betalar för det på vissa certifierade sidor om man är typ handikappad och behöver det som friskvård)

• Anonym (Argquqen)
    Anonym (vidrigt) skrev 2020-04-08 21:17:28 följande:

Är inte jag "ett dugg bättre än de porrskadade männen" ? HAHAHA ah eller hur . Porrskadade män kan torka upp de spyor som de orsakar istället för att glo på en skärm och runka

Porr är till för män som inte kan få sex. Det är rent vansinne att folk tror det är en helt "normal" aktivitet för den genomsnittlige mannen. Det är SJUKT och kommer med största sannolikhet bli olagligt i framtiden (om man inte betalar för det på vissa certifierade sidor om man är typ handikappad och behöver det som friskvård)

Okej.. Du låter verkligen inte fullt frisk.. Tror du kanske skulle behöva prata med någon... Har du vart med om något traumatiskt?
  • Anonym (KM)
    Lindis771 skrev 2020-04-07 19:22:33 följande:
    Vilket behov tillfredsställer du med din partner vs porr? Är det sexet de utför som du inte själv upplever eller handlar det främst om att njuta av andra tjejer?
    I alla exemplen så tillfredsställer du behovet av att ha sex. Men sex behöver inte alltid se likadant ut. På samma sätt som du äter olika maträtter så är sexlivet också något som varieras. 

Läste på i en butik som säljer sexleksaker en bra skriven text om t.ex. lösvaginor.

Det handlar inte om antingen eller - lösvagina eller en kvinna. Sex handlar om fantasier, sinnen och tillfredsställa behov som vi alla har.
    ...
    En lösvagina är helt enkelt ett annat sätt att uppleva sin egen sexualitet på.

Det är det som det handlar om. Sex är inte bara en grej utan sexualitet kan upplevas och bör upplevas på så många olika sätt för att inte hämmas. 

Känns som du kopplat ihop sex för mycket med känslor kring dig. Det behöver inte alls ha något med dig att göra överhuvudtaget bara för att man vill uppleva olika typer av sex. 
Svar på tråden Fråga till porrtittande män.