Bim juni 2020
Måste man ha en hög temp vid graviditet?
Måste man ha en hög temp vid graviditet?
Nej nu ger jag upp testandet. Testade med morgonurin idag igen med Clearblue plus och ja, ni ser ju själva, det blir ingen bebis för min del
Lycka till ni andra och grattis till er som plussat.
Testade du inte med early? :(
Åhnej! Men stackars. Bra att du fick gråta hos din man ett tag. Och du som fick ett svagt streck häromdagen ...
Jag väntade mig mensen i början av månaden och den har fortfarande inte kommit än. Efter missfall i mars och efter väntande i april skulle ju maj / juni bli första försöket, och så verkar mensen ha hoppat över en cykel?! Jag hade en konstig förkyldning (Corona?) flera veckor under maj månad så jag undrar om det kan ha ställt till det för mig.
Håll ut, snart blir det våran tur!
Hade jag varit du hade jag testat en sista gång på ett early-test innan jag gav upp hoppet denna cykel. Det förra syntes ju jätteväl och var blått! <3 Har du några tester kvar?
Ser min tempkurva "normal" ut? Tycker tempen verkar vara lite låg?
Kul. Blev just nekad på drop-in på gyn på mitt sjukhus med hänvisning att ringa och boka tid då detta inte är akut, trots jag försökte tala om att jag ringt 2 ggr tidigare och dom nekat mig då med...
Ska man gå runt med den här oron och inte ha rätt till hjälp??! :(
Du kan ju söka en privat gynmottagning, brukar gå rätt fort och dom är hjälpsamma:)
42 dagar nu sedan mens...
flera som är sena? :/
Åh jag vågar nästan inte tro att det är sant...ska ta ett digitalt imornbitti. Men visst är det ett ganska tydligt streck?
Tempen stiger. 37,00 idag!
Vad tror ni?
Att det är dags för dig att ta ett till test :D
Ja eftersom du hade positivt med early och negativt med de andra tror ja fortfarande att de kan ha vart för tidigt bara, så ja tycker du ska ta ett för att se nu när de gått några dagar. Kommer säkert bli jobbigt ännu en gång om de e negativt men tänk om de faktiskt är positivt :)
Kanske cd32... Men svårt att säga? Märker inte den där appen ut ägglossning? Eller är det det som är det lila strecket?
Fertility friend har annars funkat klockrent för mig! Går att fylla i massor, så skapar den en analys utifrån det.
37,0 är din morgontemp?
Ofattbart, fick detta idag!! Hoppas det går vägen denna gång <3
Åh grattis! Vad kul att det gick vägen trots krånglet med ÄL-testen.
Ja visst är det så. Du hade också haft ett missfall va? Då vet man ju om att saker kan ändras snabbt och man oroar sig säkert halva graviditeten. Men någon gång kommer det gå hela vägen och du kan iaf bli gravid! :)
Åhhhh vad glad jag blev för din skull nu :) grattis <3
Men ååh, stort grattis!! Är så himla glad att du äntligen fick ditt plus!