Inlägg från: Vemvetintejag |Visa alla inlägg
  • Vemvetintejag

Bim juni 2020

Undrandee skrev 2020-06-10 13:42:33 följande:

Dag 6 med detta resultat! Alltså, DAG 6?!

Har inte riktigt följt allt i tråden om dig, men det kanske är så att ditt ägg inte vill släppa? Jag hade nog lagt ner testen nu. Legat lite då och då för att invänta mens om den kommer, och sen nästa månad bara hålla sig till ett typ av test!
  • Vemvetintejag
    Anonym (Mia) skrev 2020-06-10 17:40:14 följande:

Fick detta idag! Är inte taget med morgonurin. Så blandade känslor

Åh men grattis!!! Vilken dag är du på?
  • Vemvetintejag
    Canama skrev 2020-06-10 21:53:37 följande:

Och jag som skulle vara så cool och ta de som det kommer och testa tidigast på fredag. NUU kliar de i fingrarna! Hade molvärk igår morse och varit illamående idag. Bad sambon köpa ett test idag och han köpte t.o.m ett -testa tidigt- utan att jag ens bett om det.... så rent teoretiskt BORDE de visa redan imorgon om det är så...

Har inte bekräftat ÄL med stickor eller temp men borde va på ÄL+10-13 nånting... Tror ni jag kan hålla mig från att testa redan imorn? Lovande sambon att låta bli, haha...

Vi är väl några som tänkte testa på fredag?

Ja jag tänkte testa på fredag! Råkade ta ett test idag hehe. Men vi håller ut till fredag nu!
  • Vemvetintejag
    milor skrev 2020-06-13 21:36:58 följande:

Dricker ni mellan äl och BIM? Kommer vara på äl+8 på midsommar, vet inte hur man ska tänka så vore intressant att höra hur ni resonerar

Jag dricker. Jag kan inte begränsa mitt liv två veckor i månaden, har ju ingen aning om hur lång tid detta kan ta! Skulle det vara så att vi försöker jättelänge så kanske man ska börja se över kostvanor osv, men vi har precis börjat och det får bli som det blir.
  • Vemvetintejag
    Trio2021 skrev 2020-06-14 22:32:30 följande:

Någon med bim runt den 17? Någon som plussat än? Hur mår ni?

Alla mina symptom är som bortblåsta och fick negativt idag, så inväntar mensen nu tror jag :)

Har bim 16e, tog ett test ikväll. Kunde ana något men förmodligen bara lite spök! Har inga andra symtom öht förutom att jag känner att mensen är på g.
  • Vemvetintejag
    Trio2021 skrev 2020-06-14 23:06:18 följande:

Åh okej vad spännande! Värt att följa upp iallafall :D när ska du ta nästa test? Ja samma här.. tror att mensen kommer helt klart! :(

Jag tar imorgon, kommer inte kunna hålla mig! Haha.
  • Vemvetintejag
    mzl93 skrev 2020-06-16 11:44:43 följande:

Nu har jag inte varit här på FL på hela månaden för jag tror att det stressade mig för mycket men nu är mensen två dagar sen och igår tog jag ett test. Såg ingenting och på grund av mitt dåliga tålamod kastade jag det därför i soptunnan. Flera timmar senare kollade jag på det igen och det var ett streck där (som nu har bleknat lite sedan igår) se inzoomad bild. Tog ett till test nu på morgonen och fick den andra bilden som resultat. Vad betyder det? Spökstreck? Har aldrig haft det innan så jag vet inte hur spökstreck ser ut.

Åh har tänkt på dig! Man ser ju definitivt ett sträck, gissar på att det bara kommer bli starkare! Kram <3
  • Vemvetintejag
    Trio2021 skrev 2020-06-16 18:19:09 följande:

Har du testat nu? Hur har det gått? :D

Har testat, väldigt negativt! Får hoppas på nästa månad...
  • Vemvetintejag
    mzl93 skrev 2020-06-16 18:39:08 följande:

Åh yay! Kollade listan men såg inte ditt namn så jag tänkte att du kanske också hade tagit en liten paus! Hur går det för dig? Jag är fortfarande kritiskt till mitt svaga streck. Ska prova om någon dag igen om mensen inte kommer såklart.

Det går inget bra, blev negativt den här månaden också, så väntar bara på mensen som ska komma idag.

Du får återkomma om vad nästa test visar, håller tummarna!
  • Vemvetintejag
    mzl93 skrev 2020-06-16 20:57:21 följande:

Va (såklart) tvungen att ta ett till.

Säg vad ni tycker

Alltså jag ser verkligen, är svagt men behöver inte anstränga mig för att se liksom!
  • Vemvetintejag
    mzl93 skrev 2020-06-16 22:16:37 följande:

Okej men jag ska försöka hålla mig nu och testa om typ två dagar och se om det blir starkare! IIIIH JAG HOPPAS VERKLIGEN!

Jag hoppas verkligen för din skull också!!
  • Vemvetintejag

Jag är på bim +1 nu och ingen mens i sikte än så länge. Så konstigt då mensen brukar komma när den ska med diff på några dagar men aldrig mer än 30 dagars-cykel. Tvärblanka gravtest dock! Varför börjar mensen krångla när man försöker bli gravid?

• Vemvetintejag

Stort grattis till er som plussat!! <3

Jag är SÅ glad för jag fick peak idag på äl-test. Första gången jag fått det! Nu håller jag tummarna att det går vägen. :D

Svar på tråden Bim juni 2020