Inlägg från: Anonym (f) |Visa alla inlägg
  • Anonym (f)

Oro över ex, försökt ta sitt liv idag...

smulpaj01 skrev 2020-05-17 00:58:11 följande:

Fick ett sms om att han tagit massor av sömntabletter för att aldrig mer vakna, avslutade med att önska mig allt gott.

Han har mått dåligt en längre tid men hur dåligt vet inte jag eftersom vi inte ses längre.

Jag ringde 112 (självmordslinjen stänger kl 24), lämnade alla uppgifter så jag hoppas de går dit.

Men jag får ju ingen återkoppling så om inte han hör av sig blir det en sömnlös natt och framåt.

Och innan någon säger att när man hör av sig är det bara ett rop på hjälp, min mamma försökte flera gånger och vi lyckades i tid varje gång eftersom hon ropade på hjälp. Själv blev jag drogad en gång och överlevde för att den jag kontaktade tog det på allvar och polis bröt sig in.

Vad göra nu?

De brukar ta det på allvar, så de gick säkert dit. 
  • Anonym (f)
    smulpaj01 skrev 2020-05-17 18:43:45 följande:

Jag har skrivit att jag inte vill vara med om detta en gång till och att jag inte vill träffa honom idag pga detta.

Han svarade att jag kan dra åt helvete, jag har förstört hans liv, han mådde så otroligt bra innan han träffade mig m.m bla bla bla...

Så det var tacken alltså

Låter exakt så som mitt ex var när han mådde dåligt. Sa likadant också. Ett hett tips är att bryta kontakten, kanske kan ni ha kontakt senare när han mår bättre.

Fortsätter ni ha kontakt kommer han fortsätta lägga saker på dig som inte hör hemma där.
Svar på tråden Oro över ex, försökt ta sitt liv idag...