Inlägg från: Bean90 |Visa alla inlägg
  • Bean90

Konstig näsa?

Vi var på RUL (v. 19+0) och nu är jag är så himla orolig över min knodds näsa. Hon som gjorde UL tyckte att allt såg jättebra ut men det enda jag ser på mina bilder jag fick med hem är hur konstig hens profil är. Jag blir så ledsen när jag jämför med de jättefina bilderna jag fick från min förra graviditet. Kan tillägga att jag har fostermissbildning i bagaget som slutade med abort i höstas.

Tycker ni också att profilen/näsan ser konstig ut?

• Svar på tråden Konstig näsa?
  • Bean90

Tack så mycket för alla lugnande svar, jag ska försöka att inte tänka någe mer på det. Läkaren som gjorde UL var väldigt noggrann med alla organ och förklarade vad det var man såg på skärmen (här är linserna i ögat och här ser vi hela läppen/näsan ovanifrån = inte läppspalt osv) men just näsan sa hon inget om. Jag har svårt att se näsbenet, jag tycker det ser ut som om det är "brutet". Det fostret som jag aborterade i höstas hade ingen riktig näsa utan bara ett rör typ. Men som sagt, jag får försöka släppa det som varit och lita på att allt ser bra ut. Tack återigen för lugnande svar.

• Bean90
    Solblomma30 skrev 2020-05-21 14:38:25 följande:

Och här är hans näsa på en bild jag tog för två minuter sen. Helt normal som du ser :)

Tack så mycket för att du tog dig tiden att lägga ut dina UL-bilder samt bilden på din sons näsa. Det var skönt att se att någon annan också fått lite lustiga UL-bilder men att det trots det var en jättefin näsa som gömde sig där :) Tack så mycket!
Svar på tråden Konstig näsa?