Inlägg från: Solblomma30 |Visa alla inlägg
  • Solblomma30

Konstig näsa?

Hahaha, jag känner igen mig så i det du skriver. Mitt fjärde barn hade också en så himla konstig näsa på alla ultraljudsbilderna och jag stressade upp mig över det. Jag jämförde med mina äldre barns ultraljudsbilder osv. Nu är bebisen född och har världens sötaste normala lilla bebisnäsa. Jag har efteråt insett att bilden blir konstig om inte bebisen ligger helt stilla. Och de gör de ju inte jämt direkt! Så oroa dig inte!

En kompis till mig stressade upp sig över precis samma sak förresten, hennes sons näsa är också helt normal och jättefin :)

• Solblomma30

Jag letade i lådorna här hemma för att jämföra bilder. Jag hittar inte de konstigaste profilbilderna på min son, men om du tittar på de här bilderna så ser du att mina helt friska (och enligt mig väldigt söta) barns näsor såg skumma ut på ultraljud:

• Solblomma30

Hittade yngsta sonens bilder nu, haha, hans näsa ser också helkonstig ut på bilderna. På en bild ser det ut som att han knappt inte har någon näsa, på en ser han ut att ha någon knepig enorm uppnäsa och på en annan bild en slokande spets till näsa:

• Solblomma30

Och här är hans näsa på en bild jag tog för två minuter sen. Helt normal som du ser :)

Svar på tråden Konstig näsa?