Någon som lyckats med få ägg??
Hej.
Jag minns inte exakt hur många blåsor vi hade innan Plock, kanske 13? De växte dock långsamt minns jag, tror jag sprutade i 15-17 dagar och det verkar vara längre än de flesta men så har jag en ganska lång cykel i vanliga fall. Har bra äggreserv så beror inte på det.
Fick i alla fall bara ut 7 ägg. Fem av dessa befruktades normalt och fyra höll för odling till dag fem. Första återföringen blev en bebis som snart är fem månader:) när vi var på VUL efter återföringen sa läkaren att de tyckte vårt utfall var perfekt.
Behöver inte alls vara nackdel med få ägg. Snarare har jag förstått det som att det är sämre att få för många eftersom många då inte är mogna.
Hoppas din sista äggblåsa växer till sig eller att någon annan hinner ikapp! Annars få de väl testa att öka din dos eller ge annan medicin. Jag förstår att du är superbesviken och det får man vara men första gången är alltid ett test. Det är tråkigt med all väntan osv men du får ju fler försök och förhoppningvis mycket bättre utfall då:) lycka till!