Pappa med kjol
Om ditt barn är gammal nog att kunna förutse och bedöma och hantera omgivningens reaktioner.
Om ditt barn är gammal nog att kunna förutse och bedöma och hantera omgivningens reaktioner.
Och nu lever vi på 2000-talet där de flesta normala människor kommit så långt i sin mentala utveckling att de inte måste lägga sig i vad andra har för kläder på sig :)
Jag tänkte främst på vuxna..... Även om det verkar lika illa i den här tråden som hos småbarn.
Skulle du kalla det för att "exponera sig" om det handlade om en flicka också...? Ska små flickor inte heller ha kjol? Hur gamla ska de vara innan det är ok för dig? Allt handlar liksom inte om sex.
Dagens allmänbildande gärning...
Godnatt
www.google.se/amp/s/www.ordguru.se/amp/synonymer/exponera
Oj? kan meddela dig att folk är betydligt mer toleranta än vad du förutspår. Min son hade ofta klänning när han var i sexårsåldern, och han fick väldigt sällan några kommentarer öht, och de kommentarer han fick var framförallt positiva.
Nej, men du är välkommen att närvara på mina svensklektioner, som det kallas.
Jag hoppas att du är läskunnig nog. Jag blir iofs inte förvånad att du fortsätter att vara otrevlig, det är det du verkar vara bäst på i forumet. Sällan några bra råd till trådstartarna, bara du får möjlighet att svara emot andra. Du är en fruktansvärt tröttsam människa.
Har du roligt eller...? Du kanske kan starta en egen fredagstråd där du vräker ur dig åt allt och alla.
Det handlar om att han blir sönder mobbad av killgänget med sådan klädsel. Därmed förlorar han sin könstillhörighet.