Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

Pappa med kjol

Vad har du fru för argument till att han inte ska ha en?
    Köp en snygg kilt till grabben så blir alla nöjda.
    Kids Kilt for Sale - Children's Kilts for Sale - Kilts.com

• Anonym (X)
    Simmaellersjunk skrev 2021-01-30 11:14:24 följande:

Finns något som kallas för samhällsnormer som alla normala människor håller sig till. Dvs, vi springer inte ut nakna på stan, män målar inte naglarna och tjejer sminkar sig.

Sedan finns det en grupp genusfeminister som älskar normkritik, men bara om det INTE är deras egna värderingar som är norm för tillfället.

Män målar inte naglarna och kvinnor sminkar sig? Är du helt dum i huvudet eller bara 75%?
    Zac Efron, Liam Hemsworth, Chris Hemsworth Wearing Nail Polish - Why Your  Favorite Male Celebs Are Wearing Nail PolishAlicia Keys No Makeup: Why Did Alicia Keys Stop Wearing Makeup? |  BEAUTY/crew
  • Anonym (X)
    Anonym skrev 2021-02-01 06:55:46 följande:
    Nej, män målar inte naglarna rent generellt. Att du hittar en bild på två män som målat EN nagel, troligtvis i ett syfte pga exakt lika.
    Ingen har naturligt målade naglar.

Kvinnan på bilden är osminkad, det är lika naturligt som att ha omålade naglar.

Går poängen fram?
    Jag tror du behöver en språkkurs. Naturligt och smink går inte ihop. Naturligt innebär att du inte har smink, nagellack etc. Du kan inte ha "naturligt målade naglar" 

Det finns mängder med män som använder nagellack. Jag tog den första bilden jag hittade av två förbannat kända sådana.

Ännu fler kvinnor väljer att inte bära smink. Kvinnan i artikeln är Alicia Keys, en sångerska som under flera år varit en förebild då valt att sluta använda smink.

Din "poäng" är felaktig.
     Harry Style's Best ManicuresBildresultat för celebrities nail polish menBildresultat för celebrities nail polish menBildresultat för celebrities nail polish men
Svar på tråden Pappa med kjol