BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
SÅ lättad över att jag kommer få barn i januari och inte i december :)
Det är inte kul att fylla år i december som jag gör. Man är nästan ett helt år efter de som fyller i början på året. Jag trodde jag blivit gravid och tänkte följa den här tråden men då tog det dig inte men nu är jag gravid och gick som jag ville :)))))
Är det någon av er som fryser? Jag hackade tänder häromdan på jobbet och har fått plocka fram duntäcket som inte ens använts i vinter nu lagom till maj...
Det är inte kul att fylla år i december som jag gör. Man är nästan ett helt år efter de som fyller i början på året. Jag trodde jag blivit gravid och tänkte följa den här tråden men då tog det dig inte men nu är jag gravid och gick som jag ville :)))))
December är ju magisk :)
Mycket förväntningar
Då kanske du ska hoppa in i en grupp för BF i januari istället och bespara oss dina kommentarer.
Vet många som tycker det är jobbigt att åldras före alla andra också och som hellre hade fyllt år senare på året. Så det är nog olika för alla.
Nån mer som själv fyller år i december förresten? Jag fyller den 21:a och hoppas nån ny kommer in i tråden med det bf-datumet snart (är dock glad att jag själv slipper den dagen, haha).
Kul ändå ju! Många bäckar små ju ^^
Hade inskrivning i torsdags och min BM var så gullig och förstående. Hon sa själv att hela proceduren fram till KUB kan kännas som en sån lång väntan och är svår såklart också ibland. Allt är både spännande och läskigt samtidigt. Tyckte det var skönt att hon satte ord på exakt samma saker som jag hade beskrivit likadant. ^^
Så jag tänker att allt man kan få som en extra skjuts/pepp i denna väntan är ju bra! 4 dagar kan kännas väldigt stort och skönt för en själv. Det sägs ju att var dag som går gör att barnet blir starkare och bidrar till att chanserna ökar till att den också stannar.
Massa pepp till dig! Så fint att kunna följa andra i samma situation som en själv <3 Denna tråd är ju fantastisk ^^