BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
Hej!
Här kommer en grupp för oss som, väntar vårat första barn i december 2021.
Jag tänker att det är roligt att dela med sig av våra BF-datum och vår ålder.
KNAS, 31 år, BF 7/12
Tjing!
Nån mer som själv fyller år i december förresten? Jag fyller den 21:a och hoppas nån ny kommer in i tråden med det bf-datumet snart (är dock glad att jag själv slipper den dagen, haha).
Nix! Men jag tycker det är väldigt fint att jag och sambon eventuellt får ett december-barn! Vi är superpeppade! Vi har ingen i vår närmaste familj som är födda så sent på året heller, därför känns det superhäftigt och speciellt för oss. Jag gillar det SKARPT!
Kul ändå ju! Många bäckar små ju ^^
Hade inskrivning i torsdags och min BM var så gullig och förstående. Hon sa själv att hela proceduren fram till KUB kan kännas som en sån lång väntan och är svår såklart också ibland. Allt är både spännande och läskigt samtidigt. Tyckte det var skönt att hon satte ord på exakt samma saker som jag hade beskrivit likadant. ^^
Så jag tänker att allt man kan få som en extra skjuts/pepp i denna väntan är ju bra! 4 dagar kan kännas väldigt stort och skönt för en själv. Det sägs ju att var dag som går gör att barnet blir starkare och bidrar till att chanserna ökar till att den också stannar.
Massa pepp till dig! Så fint att kunna följa andra i samma situation som en själv <3 Denna tråd är ju fantastisk ^^
Fyller år 5/12 och bf 11/12 :)
Nån mer som själv fyller år i december förresten? Jag fyller den 21:a och hoppas nån ny kommer in i tråden med det bf-datumet snart (är dock glad att jag själv slipper den dagen, haha).
Nix! Men jag tycker det är väldigt fint att jag och sambon eventuellt får ett december-barn! Vi är superpeppade! Vi har ingen i vår närmaste familj som är födda så sent på året heller, därför känns det superhäftigt och speciellt för oss. Jag gillar det SKARPT!
Oj, tror min trötthet börjar kicka in nu. För visst ska man väl kunna hålla sig vaken längre än 18:30? Haha... inget illamående än så länge, tack och lov. Jag går dock och äter på något lite då och då, inbillar mig att det hjälper. På tisdag nästa vecka ska jag till MVC!
Oj, tror min trötthet börjar kicka in nu. För visst ska man väl kunna hålla sig vaken längre än 18:30? Haha... inget illamående än så länge, tack och lov. Jag går dock och äter på något lite då och då, inbillar mig att det hjälper. På tisdag nästa vecka ska jag till MVC!
Haha ja jag tror man ska det! Från den här tiden är jag helt död av trötthet. Lägger mig oftast vid 21. xD
Vad spännande, är det hälsosamtal eller inskrivning? :)
Jag är bara i vecka 6 så jag antar hälsosamtal...? Hmm, borde väl vara det! Blodprov, kolla sköldkörteln etc. Är dock sjukt nervös och blir lite hypokondrisk och tänker att ?JAG KOMMER GARANTERAT HA NGT FEL?. Normalt? xD
Ja om det är första besöket så är det hälsosamtal! Vad kul. :) Jag tror inte man får lämna prover förrän inskrivningen, men kanske är olika i olika län! Haha gud ja, tänker samma. Har haft missfall också så är totalt paranoid och säker på att jag har alla fel som går att ha! D;
På telefonen så sa hon blodprov etc så jag antar det blir så! Skönt att jag inte är ensam i att känna så haha. Ledsen för missfallen, hoppas det går bra denna gång!!! <3