Russin112 skrev 2021-10-12 09:28:20 följande:
Finare är sidan absolut men jag har nog inte riktigt lärt mig att förstå den än. Jag hänger inte als lika mycket här längre nu när man inte längre befinner sig i hopplösheten. :)
Gick på ett 3D ultraljud för ca 2 veckor sedan och min tös har vänt sig med huvudet neråt, tydligen kan det göra att foglossningen blir bättre/förflyttar sig så nu hoppas jag hon stannar kvar med huvudet neråt. På tal om 3D ultraljudet, FY BUBBLAN VILKEN SÖT DOTTER JAG HAR!!! :D
Vad skönt att du mår bättre, att endast kissa en gång per natt låter som en dröm. Jag tror jag snittar 7-10 gånger per natt... det blir inte als mycket sömn. Aldrig hört talas om bukväggsbråck, vad innebär det? är det smärtsamt? farligt? :/
Jag mår bra fast jag börjar bli så otroligt stor nu... Svårt att ens klä på mig själv haha 16 kg + nu i vecka 32 (33 imorgon). Sen har jag fått min livs första hemorrojd (tror jag, den gör inte ont men överhuvudtaget och hört att de ska göra förjäkligt ont). Annars är allt bra, tålamodet börjar svaja lite, vill bara hålla om min dotter NU :D <3
Nej samma här! Jag hänger mest på bf grupperna på fb :)
Åh vad skönt att hon ligger med huvudet nedåt. Ja nu får hon stanna där! Haha åh vad mysigt! Ser så häftigt ut med 3D ultraljud! Klart att du har det <3
Jaa det är verkligen en dröm! Jag njuter som bara den för jag vet att de blir värre snart :P Åh fy! Kissade mycket med sonen också, så frustrerande att man kan bli kissnödig så OFTA och så är de inte ens mycket kiss som kommer ut. Känns så onödigt haha!
Är ett bråck liksom några cm ovanför naveln. Hade sjukt ont i naveln med sonen pga jag fick bråck men denna gången gör bukväggsbråcket ondare så får gå och trycka in det då och då. Men har beställt ett bråckbälte så hoppas på att de kanske hjälper.
Jaa det är helt sjukt vilken förändring kroppen går igenom. Sätta på sig strumpor eller raka benen blir ju garanterat en utmaning. Jag gick upp 19 med sonen så räknar med att hamna på det igen :P.
Hm, fick hemorrojder med sonen men tyckte inte det gjorde speciellt ont. Ett tips är våtservetter lite enklare att "hålla rent" efter nummer 2. Dock var inte hemorrojderna så härliga efter förlossningen haha :P .
Åh jag förstår att du vill ha henne på utsidan och bara få gosa <3 Tiden kan ju gå långsamt mot slutet och det känns som en evig väntan! Men snart så!