• JosHed

Försvunna symtpom och blödningar v5-6

Har gravtestet ökat i styrka sen du hade blödning? De dubbleras i styrka varannan till var tredje dag så du ska se en ökning på dem. Har de inte ökat så är det antagligen missfall. Men kolla med provat ultraljud <3 håller tummen! 
  • JosHed

Jag fick 1-2 på digitala 27/4. Fick 3+ nu idag. Så testa du med digitala och se så det ökat! Du kan ju även köpa enkla stickor och testa med två dagars uppehåll mellan så ska de ha ökat i styrka!

isjolander skrev 2021-05-06 09:45:06 följande:
    Har bara testat med vanliga digital clear blue, ska försöka hålla mig och testa i slutet av veckan igen! Min magkänsla är inte bra tyvärr, men man kan ju hoppas att det är fel, är väl just för symptomen bara var borta fortfarane väldigt varm och svettas mycket dock, lätt metallsmak i munnen, men inte mer än så tyvärr. 

Var gravid för ca 10 år sen och gjorde då en abort (är 32 nu) och är tyvärr inte gravid med en partner, hade ett långt förhållande men vi lyckades inte få barn tillsammans så hade nästan gett upp hoppet då jag verkar ha svårt att bli gravid.
Svar på tråden Försvunna symtpom och blödningar v5-6