Vi som försökt en längre tid - första barnet
Usch, det måste varit så svårt för er att sitta där och höra det och försöka vara trevlig :( Jag vet inte om jag hade löst det utan att bryta ihop faktiskt. Jag förstår att du inte orkade säga något mer, vem gör det i den situationen liksom? Sist mensen kom låg jag i sängen hela dagen och grät till och från hela tiden. Fy vad uttömmande detta är. <3
Verkligen! >< ja men gör det. Annars kanske du kan prata med personen som tar 900:- per gång och höra om det går att få någon form av paketpris om du köper exempelvis 5 ggr på en gång. Det var det jag gjorde, och då sa hon att vi kunde komma fram till en överenskommelse. Kan vara värt att fråga ibland, just när man planerar att gå flera gånger än 1. Ja men toppen, friskvårdsbidrag är ju grymt. Jag har förbrukat det för länge sen haha! Men glad för de bidrag man kan få.
Usch, ja det var skitjobbigt, jag ville bara åka hem igen. Och vi hade precis kommit dit. Det var såå nära att tårarna kom.. Och jag satt just då själv med min sambos vän också, när han berättade om alla i området som ska få, eller har barn. Annars hade jag liksom kunnat överlämna samtalet lite åt min sambo.
Men, i allt det jobbiga var det tur iallafall att det bara var min sambos kompis där. Hans sambo m. barn var bortresta. Hade hon varit där hade jag inte kunnat hantera det. En gravidmage rakt i fejjan utan att vara beredd liksom....hela kvällen.. näe det hade inte gått.
Åh, fy stackare :( jag vet alltför väl hur det känns :(( så fruktansvärt jobbigt... <3 :( Jag önskar SÅ MYCKET att vi kan få våra plus snart.