apan95 skrev 2022-02-22 08:00:25 följande:
Carina82 skrev 2022-02-21 22:07:38 följande:
Klart jag minns dig <3 Hur går det med allt? :)
Fina ni <3
det går bra, är inne i v 24 nu med vår lilla flicka som är beräknad 18 juni! känns helt overkligt fortfarande. men hon är där inne och jag känner hennes sparkar. Så underbart <3
vi lyckades ju på vår andra FET, och jag misstänkte verkligen ingenting innan jag plussade. så bli inte besvikna om de inte fäster första gången, och inte heller om ni inte känner massa symtom för de är så otroligt olika!
är självklart mycket oro fortfarande, och har delvis svårt att se att vi ska ta oss enda i mål men jag inser också att man måste våga tro. så sjukt att jag för bara 5 månader sedan fortfarande var på kliniken till o från för undersökningar & insättningar och nu står man här med en kula som inte går att dölja längre.
längtar så otroligt tills ni får uppleva detta för det ÄR något speciellt när man har kämpat så mycket som vi har gjort. jag är så tacksam att vi kämpade på och för all hjälp&pepp vi fick från vår klinik. Hoppas ni trivs där ni går också, det är SÅ viktigt.
kommer fortsätta följa er här och ser sååååå framemot att få se er lyckas så småningom. det är ni så värda <3 kram!!
Så himla kul att höra att du och bebis mår bra <3 solskenshistorier behöver man få höra när det ibland känns lite hopplöst och va fint att du fortfarande läser här och stöttar och hoppas för oss andra. Jag blir bara glad av att höra att det går fint för alla er som varit med här. Stor kram till dig <3