Vi som försökt en längre tid - första barnet
Hej vänner <3 igår eftermiddag kom mensen och idag påbörja jag ny behandling efter mitt avbrutna försök senast! Tog sprutan på mig själv idag för första gången, innan har sambon gjort det (och jag blundat) och det kändes braaa.
Kommer bli en pusslig period för mig att försöka få till denna process med ultraljud och äggplock osv mitt i min praktik där det är svårt med frånvaro men jag tänkte lite att; vad ska kunna hindra mig från att följa två drömmar samtidigt? Vill man så kan man liksom! Kramar
Tack snälla Vickan! <3 Ser fram emot dina uppdateringar framöver! Lycka till med ultraljudet imorgon och äggplocket nästa vecka! Håller tummarna för er <3
Jag väntar fortfarande på att få svar på vår remiss så tycker det är väldigt kul att under tiden följa er andra. Har mått ganska bra ändå sista tiden antagligen för att jag släppt på pressen om att bli gravid på egen hand. Tror liksom inte det är möjligt längre och har funnit mig i att fet blir ivf. Så känner typ ett lugn jag inte gjort på lääänge. Försöker njuta av det tills sämre dagar kommer.
Såg att ni förhoppningsvis ska bestämma tid för äggplock imorgon, så spännande! Håller tummarna :) Nära nu!
Carina82:Ja men verkligen! :D Ja jag har också hört mycket bra, men har även hört bra saker om Livio och man ska inte underskatta närheten för det blir ju en hel del täta besök under en IVF-behandling har jag märkt :) Ja men precis, jag ska skriva en liten sammanfattning om dagens uppdateringar :) Tack snälla du! <3