• Pörny

För oss 35+ som försöker bli gravida

Anonym (Kanske bebis) skrev 2022-08-22 07:22:36 följande:

Hej alla fina här inne !väljer att vara lite anonym just nu iaf innan jag vet något. 

inte använt familjeliv på lääänge! Men behöver nu hjälp! 

är säker på att jag hade ÄL den 12 aug! 

iaf så har jag tagit test , igår ! Fick detta inom tiden! Och hänt på 2 stycken då alltså. Men ena mkt tydligare. 

ser jag ÄRLIGT fel ?! 

saken är att efter !! Kanske 15 min , så är det som poff borta ?! Vet inte vad jag ska tro nu. 

har faktiskt ett cb digitalt liggandes . Men vet inte om det är för tidigt . Vill SÅ ta det!! Men jag kommer bryta ihop om det står EJ , och att jag kanske tar det för tidigt ändå. Samtidigt, INGET tålamod ! eller ska jag ta det ? 

har det extremt jobbigt privat. Så detta skulle komma som ett mirakel, gåva för mig verkligen. 

men vågar inte tro något  

jag har även mailat dom faktiskt ! 

Jag ser streck på båda, men ja det kan vara tidigt för ett vanligt CB digital, har du ett testa tidigt kan du få ett positivt tror jag. 
  • Pörny
    Brallans skrev 2022-08-23 15:47:11 följande:
    Ja det är sjukt äckligt faktiskt, förbannar nattsvettningarna åt helskotta för vår del :) 

Började direkt tänka på att om tempen sjunker ska jag inte testa bla bla bla men nu skiter jag i det denna månad och bara testar järnet för att jag ka.. kanske ett av varje modell bara för att jag kan.. har blivit helt förvildad känner jag :) 
    Jag stöttar din testgalna sida :) jag vill se test i tråden :) helst positiva sådana men jag är nöjd oavsett just nu :) 
  • Pörny
    Brallans skrev 2022-08-24 08:04:11 följande:

Nämen okej, skönt att slippa svettas som en galning iaf.. hejja hejja mer knaprande :) 

Nu har jag officiellt öppnat testfabriken, tror knappast att ni kommer se något med tanke på kvaliten när man laddar upp bilder här men jag gör det ändå ;) 

Jag ser liksom som ett svagt sträck men mer som en skugga, så tar det som negativt men kul att testa ändå. 

haha Yay teeeest ???? jag kan ana nått på testet men kan också vara viljan av att se nått men hoppas det är nått där :) mycket spännande. 
  • Pörny
    Symetrical skrev 2022-08-24 06:59:29 följande:

Här kom tempdipp och mens som ett brev på posten när jag vaknade. Väldigt väntat, både pga sämst liggtiming vid äl + två nätter med skräpsömn >_<
    Dock inte svettats lika enorma floder, så kanske att boragon stabiliserat upp hormonerna lite :)
    Har nu beställt inositol och EPA glandin som skall börjas knapras asap!

Så nyfiken på er andras status! Ser hemskt gärna både grafer och test!! Drömmer

Men dumma mens, men skönt att du slapp svettas floder innan :) 
  • Pörny
    medioker skrev 2022-08-24 09:18:22 följande:

ÄL+10 idag och jag tror jag ska köpa ett test och ta ikväll..kan inte hålla mig {#emotions_dlg.djavulsk}

Ja tack, mer test i tråden, ni behöver roa stackars mig som ?bara? är på äl+3 :D 

igår kväll var det maken som attackerade mig ifall jag fortfarande var lite fertil?. Haha han börjar bli mer och mer insyltad i det här nu :) 
  • Pörny
    medioker skrev 2022-08-24 19:51:17 följande:

OOOOKEJ..höll mig att börja från ÄL+9 med mina tidigare graviditeter till ÄL+10 i detta försök, ha ha. Tyvärr hade jag bara tillgång till RFSU test (det vanliga) & jag har hört dåligt om det o aldrig testat tidigare?MEN?jag anar ändå något? Kanske en synvilla, kanske inte. Idag har magkänslan varit att jag är gravid Iallafall?

Men hallå :) jag ser nått svagt :) håller tummarna för imorgon :D 
  • Pörny
    Brallans skrev 2022-08-25 08:44:50 följande:

Hopp upp idag på tempen, inte hänt förut och som bevis har jag denna dag langat en overlay :) 

Fortfarande skugga på testet, kanske brukar vara det på dem.. får vänta och se kanske tar ett i em/kväll.. 

mest spännande är tempen haha 

Men det är ju en tydligare skugga idag Förvånad så fantastiskt spännande, jag tror det bor ett frö i dig :) 
  • Pörny
    medioker skrev 2022-08-25 06:41:31 följande:

Mår lite illa nu & brösten känns tunga. och från ingenstans börjar jag få smått panik över att om det nu tagit sig så kommer det eventuellt i början av maj isch & tankarna snurrar hur ska jag fixa en snart 4 åring & 2 åring ..ska jag ta hem barnen från fsk innan bf o alla sånna tankar hahaha..typiskt mig, inte ens fått ett riktigt plus än och tänker så..

Det kommer bli fantastiskt bra, men jag förstår dig, jag är likadan. Maken fyller år 1 maj och äldsta 29 maj så blir lite körigt i maj månad för mig om jag blir gravid nu :) 
  • Pörny
    Brallans skrev 2022-08-25 16:21:07 följande:
    Lyckades hålla mig iaf 2 Tim för att ta nästa test, tycker mig ana ett mer sträck än skugga nu.. blir spännande imorn med temp och nytt test Skrattande
    Men, det där är ju inte en skugga längre det där är ju ett fullt tydligt streck. och på bara 2 timmars urin. wiiiii, längtar till morgondagen :) 
  • Pörny
    medioker skrev 2022-08-25 21:09:19 följande:

Längtar tills imorrn då jag ska testa igen! Sen blir det paus till söndag?har bim söndag eller måndag. Vill ju testa med morgon urin men ungarna stressa ju sönder mig och river halva huset under tiden haha 

Jag längtar också till imorn så jag får se mer test :) sjukt spännande här i tråden nu :) 
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida