• Pörny

För oss 35+ som försöker bli gravida

medioker skrev 2022-08-29 08:33:08 följande:
    Det är ju så svårt att vänta med att testa haha, varför kan man inte bara vara chill och testa på BIM eller efter om ej mensen kommit..ska försöka det nästa gång Foten i munnen
    Haha jag veeeet, av någon anledning väldigt kul att kissa på en pinne. men sista graviditeten så jag tänker vara en testnörd, min man må skratta åt mig men jag tror han har lite kul också denna gången :) dom andra två har bara blivit. 
  • Pörny

Men brallans nej inte sånt, jag håller tummarna för sköra slemhinnor {#emotions_dlg.flower}

jag tog ett nytt test nu på kvällen, hade ändå hållt mig 4 timmar så kunde lika gärna kissa på en pinne, asså jag ser en skugga så nu blev morgondagens test lite mer spännande :) 

• Pörny
    HannaSickan skrev 2022-08-29 21:50:12 följande:
    Väntar med spänning på morgondagens test jag med Drömmer är det digitalt eller sticka imorgon?
    Det blir en sticka, har billiga testa tidigt stickor. har digitala också men vill vänta tills det är tydligare :) 
  • Pörny

Meh det syntes ju inget här, i verkligheten har det rosa ett rosa streck och det röda en skugga. 
  • Pörny
    Brallans skrev 2022-08-30 09:01:26 följande:

Fina du Hjärta
    Nej jag pallade inte ta ett test imorse, tänker att jag gör det imorgon för då har det gått 2 dagar så då borde jag kanske se vart det bär åt men det är som att jag bara vet att det är ett missfall, kanske något klent försök att skydda sig själv så man inte blir lika ledsen men jag har bestämt att jag får vara hur ledsen jag vill sen ska vi försöka igen! 

Men usch vad tråkigt brallans, jag hoppas verkligen att det bara är en genombrottsblödning men förstår känslan. 

glöm inte ta hand om dig och man får faktiskt vara ledsen även om man försöker igen. 

• Pörny
    Symetrical skrev 2022-08-30 08:51:44 följande:
    Absolut positivt! Vågar mig på ett försiktigt grattis!! Solig
    wiii vad spännande :) tack {#emotions_dlg.flower} ska ta ett nytt i eftermiddag/kväll om jag kan hålla mig längre än en kvart 😂
  • Pörny
    Brallans skrev 2022-08-30 10:43:25 följande:
    Ja alla känslor är ok har jag bestämt :) 

Är dock supertaggad på dina test nu framöver, du måste uppdatera oss :) 
    Klart jag ska :) imorn blir det ett tidigt digitalt :) ja och en sticka så klart :) 
  • Pörny

Syns så väldigt mycket tydligare i verkligheten, familjeliv är väldigt spännande gällande upplösning. Aja syns gör det i alla fall :) iiiiih :) 
  • Pörny

Tack allihop :) jag hänger kvar och håller tummarna för alla er andra {#emotions_dlg.flower}

• Pörny

Jag är så ledsen för din skull Brallans, men skönt att kroppen tog tag i det själv snabbt.  Håller alla tummar jag har för er nu Glad

• Pörny
    Phozie skrev 2022-09-07 10:33:16 följande:

Japp, då var det mer säkert.

Jag som precis tillkommit här och hade planerat att få hänga med er nu ett tag, jag har till och med förberett med att köpa en termometer med 2 decimaler & laddat ner temp-appen & skulle bara vänta & se om mensen kom så jag kunde köpa ägglossningstest med!

Jag stannar kvar i bakgrunden iaf och peppar er andra på håll! Och självklart så försöker jag smitta er alla med mina gravidbaciller! Solig

Nämen. jättegrattis :) 
  • Pörny

Okej ni skriver för mycket och jag glömmer läsa oftare ☺️ hur går det för er här? Har inte orkat läsa mer än 2 sidor bakåt 🙈

• Pörny

Hur går det för er här? Har glömt bort att läsa men håller fortfarande tummarna för er :) 

• Pörny
    Symetrical skrev 2022-12-30 19:15:43 följande:

Tack, vad gulligt ☺️

Här tuffar det på. Äl +5 idag och första cykeln på letrozol i hopp om längre lutealfas ✊🏼😬✊🏼

Hur mår du då? 😀

Ooo spännande, jag håller alla tummar jag har :) 

jag mår bra, trött fortfarande men det rullar på, visar sig att det är en tredje tjej där inne 😬
  • Pörny
    Symetrical skrev 2022-12-31 07:19:50 följande:
    Hahaha. Triss i damer 🥰
    Hur långt gången är du nu då? Och när är bf? 
    Ja de stora är överlyckliga för det så vi kan fortsätta med våra tjejkvällar utan pappan :) 

jag går in i v22 imorn, bf 13 maj -23 😍 
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida