• Dalarna91

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

LJM91 skrev 2022-11-11 19:37:51 följande:
    Känner igen det där, ett par dagar kvar för min del sen kommer jag vara i samma sits.

Vad tråkigt att ditt testa tidigt var negativt Vickan, men än är hoppet inte ute <3
    Vars är bim listen, minns inte när alla har. 
    När hade du Vickan? 
    Ljm, du har på onsdag. 

Va tråkigt du fick negativt test, tog du morgon urin? 
  • Dalarna91

Ska man ge sig på ett test imorgon? Har lite beslutsångest. Är rädd jag blir mer ledsen om det skulle vara negativt. Nu när hoppet är högt uppe. 

• Dalarna91
    Fyrklöverns skrev 2022-11-11 20:28:10 följande:
    Om inte min temp är tok-låg så ska jag ta test imorgon. Min nyfikenhet är för stor. Känner inte heller så stort hopp längre så jag tror inte besvikelsen kommer vara total.
    Får hoppas du har hög temp. Jag vågar inte ta en temp. Ska se hur det känns imorgon. 
  • Dalarna91

12-13/11 dalarna91. 10e försöker. 1 tidigt missfall, 1 ma. Första barnet
    13/11 Fyrklöverns (14:de försöket, första barnet, 1 mf, 1 utomkveds)

16/11 LJM91 (tioende försöket, första barnet)
  • Dalarna91
    Fyrklöverns skrev 2022-11-12 07:32:56 följande:

Tempen stack iväg igen men testerna är negativa. Man anar ett svagt streck på Cb testa tidigt men det kan lika gärna vara en skugga av färgen. Lägger in det här så får ni också titta. Rfsu är tokblankt, det går inte ihop med tempen på nåt vis. Fortsättning följer alltså..

Så frustrerande!! Tycker jag ser ett svagt streck men det va svårt. Rfsu test är inte bra :p så är inte förvånad. 
    Ska du ta nytt test imorgon? 
  • Dalarna91

Själv så vaknade jag kissnödig kl 6. Funderade på att ta ett test, men orkade inte med besvikelsen så tidigt på morgonen. 

Osäker om jag har mens symtom, har lite värk i magen. 

Hur mår du Evelina? :) Vilken vecka är du i nu?

• Dalarna91

Fyrklövern; just nu vågar jag inte ta test alls. Får se hur jag mår imorgon och om jag känner av mens symtom. Dom borde komma senast ikväll. 

Jag ska köpa ett digital test idag. Så testa med sticka, ser det positivt ut så tar jag med digitalt. 

• Dalarna91
    evelinagra1 skrev 2022-11-12 10:12:51 följande:

Dalarna: jag hoppas verkligen att mensen håller sig borta för dig! 

jag mår bra! Är i vecka 21 nu och väntar en liten pojke, det känns fortfarande helt overkligt och har svårt att förstå det.. jag hoppas sååå att ni allA får erat plus snart 

Stort grattis!!! 
  • Dalarna91

Kommer bli en halv jobbig dag idag. Ska ut o h handla julpynt. Kommer inbilla mig hela tiden jag får mens.

Hoppas ni alla får en fin dag idag <3

• Dalarna91
    elin1989 skrev 2022-11-12 20:34:57 följande:
    Jag är 11+1 idag :) Hade NIPT i måndags och allt såg bra ut, väntar på resultaten nu. När jag har varit i försöka skaffa barn-grupper/forum själv så har jag alltid tyckt att det varit lite jobbigt/irriterande när gravida hoppar in och skriver (skrytmånsar!!!) så jag vill inte vara den personen! Men jag hejar på er!
    Enig med ljm lite uppdatering hade inte skadat. Tänker vi alla har följts åt så länge. En sak när en random människa skriver och skryter. Men ni som har kämpat minst lika länge som oss så är det bara trevligt. 
Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?