Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Checkar in senare då :p
Har börjat sett Jenny koos seminarier nu.
Skulle ha haft en budget när vi började skaffa barn. Det är nog några tusenlappar som gått åt nu.
Ljm; så bra du har fint stöd från sambon. Tycker det är extra fint att han är medveten att du är den som känner av alla känslor och mensvärk osv.
Inte för det är mindre tråkigt för honom men du förstår :)
Får testa q10 och se hur det går. Kan inte gå värre xD
Ska försöka läsa mig till att optimera ägglossningen och se hur det går. Jenny koos har seminarie om det.
Ljm; asså va händer?! Förstår att du måste vara så förvirrad nu!
Det är jag iaf.
Jag har tempat senaste två dagarna, den är fortsatt över coverline. Men kan de bero på om jag har hcg kvar i kroppen? Fattar ingenting.
Fyrklövern; svårt att veta men kring 16/12 är min bim.
Haha, ingen aning vad det heter xD lycka till :)
Det gjorde mig så ledsen att ta del av denna uppdatering, Dalarna. Beklagar verkligen. Skönt att kroppen verkar ta hand om det iaf och att ni får gå vidare med utredning.
Ledsen att det inte gick vägen denna gång, Ljm. Vet hur det är och att vissa försök tar hårdare.
Det där med att man inte riktigt kan se det gå vägen och se framför sig vare sig mage eller bebis är nog ett sätt att skydda sig från besvikelsen. Speciellt när man försökt och drömt så länge. Det blir så abstrakt och något som liksom inte händer/kommer hända mig. Jag är i vecka 11 nu och jag kan ännu inte se något sådant riktigt framför mig. Pratade om det när jag träffade barnmorskan och hon sa att det var väldigt vanligt.
Håller tummarna för er andra som väntar på ägglossning och bim.