Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Fick en fråga om att publicera min kurva innan jag fick pluss, så gör det! Återkom gärna om ni har frågor eller vill ha kurvan i annan vy!
Lycka till allihopa <3

Fick en fråga om att publicera min kurva innan jag fick pluss, så gör det! Återkom gärna om ni har frågor eller vill ha kurvan i annan vy!
Lycka till allihopa <3
Kände efter med en tops idag för att se om mensen var på väg, beige färg på topsen. Inte så hoppfull nu :/
Har beställt kosttillskott för de som vill bli gravida. Finns det risker att ta den utan att veta om man har någon brist på något?
Jag är verkligen sämst på att vänta :(
Tror jag är på ÄL+ 9 idag och är så sugen på att testa! Håller ni andra ut till BIM eller när vågar ni testa?
Jag har inga direkta symtom mer än ömma bröst och har haft en del ont i magen på morgonen, men har IBS så det är inget ovanligt?
Nu är jag måttligt förvirrad, gick på toa och upptäckte då lite blod i trosan + en del när jag torkade mig. Vet inte alls hur jag ska tolka det.
Jag har ingen aning om när jag har BIM, detta är första cykeln efter att jag haft P-stav i många år.Har inte tempat, men kört med ÄL-test. Magontet har varit som ett band i nedre delen av magen, vilket jag får då och då om jag tex ätit mycket gluten.
Jag hade tänkt hålla mig tills och testa på onsdag men nu är jag mest förvirrad så vet inte alls hur jag tänker haha!