Försöka bli gravid i höst, följas åt?
LJM91: jag har också bim på lördag om äl skedde då nc säger, jag tror inte att jag heller kommer ta något test innan, det är typ ingen idé att ta innan när jag har så kort lutealfas
LJM91: jag har också bim på lördag om äl skedde då nc säger, jag tror inte att jag heller kommer ta något test innan, det är typ ingen idé att ta innan när jag har så kort lutealfas
36.41 idag men sovit oroligt inatt. Vaknat av och till.
Hade blodig flytning på morgonen, så trodde mensen va på g. Men de va det inte. Så himla konstigt allt är nu.
men va konstigt.. ska du vänta några dagar med att ta ett nytt test?
Äl+ 9 idag och BIM på lördag men tror att mensen kommer då som vanligt då jag mår precis som alla andra månader..
Hur mår ni idag? <3
Ja okej!
jag har massa symtom innan mens såsom ont i magen, ömma svullna bröst, dåligt humör osv haha..
Vi har samma BIM evelinagra1, hoppas på dubbelt upp med plus på lördag :) jag har haft lite ömma bröst sen i tisdags och igår var bröstvårtorna sjukt ömma, idag känner jag nästan ingenting i dem. Vågar inte ens försöka tolka symtom på något sätt, tycker att alla dessa månader har jag fått annorlunda symtom innan mens men har aldrig fått ett plus ändå.
Vad drygt att mensen strular så Dalarna, men det kanske inte är så konstigt att första mensen efter missfall är annorlunda? Nu killgissar jag bara, men det låter logiskt i mitt huvud :P
haha nä egentligen är det bara dumt att testa, tänker att tempen ändå visar när mensen är på gång :)