Bjembjem skrev 2022-06-01 09:37:28 följande:
Hej på er!
Jag hittade den här tråden och vill gärna vara med. Jag är 31 år gammal och vi försöker med första barnet. Blev gravid på första försöket i januari men blev tyvärr ett missfall i v10.
Är nu på 3de försöket efter missfall, BIM på tisdag eller onsdag nästa vecka. När vi började försöka i januari var jag inställd på att det skulle kunna ta tid och fick en chock när det tog sig direkt. Vill kunna vara så avslappnad nu också men blir väldigt otålig och vill att det ska ta sig direkt....
Känns som att ni stöttar varandra fint i tråden och vore fint att få bli del av det!
Kul men fler som hittar hit! Du är hjärtligt välkommen :)
Vad tråkigt att höra om ditt missfall i v.10, måste varit jobbigt... Ända sköna med det är väl att ni garanterat VET att ni kan bli gravida iaf och att det förmodligen kommer ta sig igen för er om inte allt för länge. Många som man läser om som får missfall och sen blir gravida inom några månader igen. Håller tummarna!
Själv är jag på försök 9 denna cykel. Vart förmodligen gravid vid försök 3 men började blöda vid dag 3-4 efter BIM redan och sen dess har det inte tagit sig.