Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Då är tempen 36.35 igen. Och jag tror jag har spotting.
Har aldrig haft det i mitt liv med efter cytotec behandlingen i mars så har det börjat fått det. Så frustrerande.
Då är tempen 36.35 igen. Och jag tror jag har spotting.
Har aldrig haft det i mitt liv med efter cytotec behandlingen i mars så har det börjat fått det. Så frustrerande.
Jag kunde ju inte hålla mig och tog grav test idag (rfsu testa tidigt) på BIM-4, negativt resultat. Dum som jag är tittar jag på testet även efter 30 min och då har det blivit positivt? Det är ju såklart ogiltigt eftersom det har gått för lång tid, men man får ju ändå upp hoppet.... Har detta hänt någon av er?
Ska testa igen om några dagar men är ju så otålig!!
Evelina och LJM så segt att ÄL fortfarande inte kommit för er. Måste vara sjukt frustrerande... :(
Nej fasiken då! :(( Förstår din känsla Dalarna... <3
Och extra jobbigt om du måste hoppa nästa månad, dock så kanske man hinner täcka upp ÄL ändå någorlunda genom att ha sex innan du åker och när du kommit hem? Tänker också att ibland kommer ju ÄL tidigare eller senare så finns fortfarande chans!
Vad otroligt tråkigt att höra Fyrklövern, men säger som alla andra att du är hemskt välkommen tillbaka och hoppas och tror att det nu blev tredje gången gillt för dig <3
Känner igen mig i allt. Speciellt dom första dagarna man precis fått mens och inser att man misslyckats ännu ett försök, då kan det verkligen kännas becksvart. MEN jag upplever också att detta har gjort mig ännu mer ödmjuk, inte bara inför att få barn utan även inför livet i stort. Jag tror också att vi som fått kämpa hårdare och vänta längre på att lyckas bli gravida och få barn kanske också kommer att uppleva det som extra underbart och fantastiskt när vi väl sitter där sen. Det är min lilla ljusglimt i tunneln.
Lider verkligen med er LJM och Evelina :/ måste vara så otroligt tufft att bara gå och vänta på ägglossning... Hoppas hoppas att den snart kommer för er båda!
Hoppas du får det bästa beskedet på ditt ultraljud nästa vecka <3 Måste vara jobbigt att inte veta...
Hoppas du får det bästa beskedet på ditt ultraljud nästa vecka <3 Måste vara jobbigt att inte veta...
Då är det ca en vecka kvar till ägglossningen och känner stressen börja komma.
Kan bero på att sista månaderna har vi typ bara sex vid ägglossningen.. låter hemskt/sorgligt och det är lite deprimerande. Men så är det just nu för oss.
Tar gärna emot tips. Jag har försökt men han verkar mer intresserad för sitt Xbox nu för tiden än mig.