Nu blir det ett kort och trist inlägg från mig. Är idag på RD11 och efter två negativa tester och början till rött blod är det bara att konstatera att detta IVF försöket inte gick vägen för mig. Känner mig uppgiven och tom, samtidigt så rädd för framtiden. Om det inte ville sig nu, vad säger det om mig? Vill min kropp inte vara gravid? Började precis som du Chilins söka på adoption idag och insåg att vi av olika skäl aldrig kommer kunna få igenom en sån ansökan heller. Vi har förstås tre embryon kvar, ska inte ge upp ännu, men idag så känns det rätt tungt faktiskt. Slutade med progesteron tabletterna imorse också trots att min testdag är först på fredag, men i ärligheten namn så kan det inte ha tagit sig nu när jag fått en 5-dagars och är på RD11.
Blev visst ett lite längre inlägg från mig ändå, förlåt att jag inte orkar skriva så mycket mer, men super härligt att höra att allt såg fin ut på ditt UL Fyrklövern, lycklig för din skull. Vickan, ledsen för din mens, så hemskt varje gång men samtidigt känns det positivt att ni har spolningen att se fram emot. LJM, har tappat trackrecord lite men vart i cykel var du nu? Och Chilins, du vet hur mycket jag hejar på dig ❤️