Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Åå va jobbigt.. det förstår jag det är verkligen inte billigt..såhär fick jag på NC idag :)
Åå va jobbigt.. det förstår jag det är verkligen inte billigt..såhär fick jag på NC idag :)
tack snälla!! Håller tummarna för dig med <3
Flemmsiss: hur har det gått för dig? Tog du något test idag?
Jag fick detta meddelandet på nc idag? Lägger in bilden på min graf i ett inlägg under men det ser väl ut att stämma så som den satt ut ägglossningen?
Dalarna : skönt att ni det blev avbokat så ni får tid till att ligga istället ;)
LJM: är så imponerad att nu får till det så mycket! Hoppas verkligen att ägglossningen kommer snart
jag säger nog som ljm jag hade nog känt att tänk om det hade tagit sig just denna ägglossningen.. samtidigt så ska man väl kunna leva som vanligt fram tills man plussar utan att det ska vara någon fara, alltså att om du skulle dricka lite och det visar sig att du är gravid så är det ingen fara.Men jag förstår om du inte vågar chansa heller.
gör det som känns bäst för dig <3
Jag vill gärna satsa på denna ägglossningen, kommer nog annars ångra mig.
Men sen är jag så frustrerad över sambon. Frågade om han ville mysa men han va inte kåt. Så känner också uppgiven och ger snart upp. Försöker hålla mig lugn och inte bli sur och arg. Men blir nog ett prat sen..
ja det är dumt om det blir bråk såklart, usch det är inte lätt detta med att skaffa barn alltså :(
Fyrklöverns : men va tråkigt :( samla nu massa kraft tills bebisverkstaden drar igång igen <3