Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Ser ganska kört ut denna månaden också.. jäkla skit
  • evelinagra1
    Fyrklöverns skrev 2022-06-23 16:11:16 följande:
    Fan vad tråkigt :( önskar att jag kunde få din graf nu, har aldrig längtat så mycket efter låga tempvärden och mens som nu. Fick precis min andra spruta med cellgifter eftersom mitt hcg-värde inte sjunkit som det ska. Jag såg redan på tempen att det förmodligen skulle krävas fler doser. Hoppas nu tempen går ner och värdet går ner och att min mens kommer snart. Vi får inte försöka på 6 månader nu efter denna sprutan :(
    Mensen kom redan idag.. det tog otroligt hårt på både mig och min sambo denna gången :/ men bara att ta nya tag..

lider verkligen med dig.. usch va jobbigt att inte ens få försöka :/ och jobbigt med sprutor :( hoppas att din mens kommer snart <3
  • evelinagra1

LJM9: både och skulle jag nog säga, det har nog aldrig tagit såhär hårt på mig, har varit på så dåligt humör idag och nära till gråt hela tiden.. men samtidigt skönt att vi har något att göra så att tiden går lite fortare 

Dalarna: ja jag har kort lutealfas tyvärr :/

• evelinagra1

Är det det någon som fått högre temp igen fast man fått mens? Coverline är på 36.20 och idag låg tempen på 36.30?

• evelinagra1
    LJM91 skrev 2022-06-24 07:54:33 följande:
    Min temp brukar pendla en del under mensen, sen håller den sig konstant låg när mensen är slut.

Idag hade tempen tagit ett skutt upp till 36,64, så hög har den aldrig varit innan ägglossning så nu hoppas jag att jag ägglossade igår och att ägglossningstesten missade stegringen. Har bara testat på morgonen så det är ju ingen omöjlighet. Vi hade sex i förrgår så har isåfall prickat in ganska bra. Bara hoppas att tempen håller sig fortsatt hög nu!
    Jahaa då är det kanske inget konstigt! Har aldrig varit med om det tidigare bara haha men man lär sig nya saker varje månad har jag märkt Tungan ute

åå håller verkligen tummarna att ägglossningen har skett nu!  
  • evelinagra1

Alltså jag kan inte släppa tanken om att jag kanske är gravid trots att jag blöder mycket och har mensvärk.. så jäkla irriterande :/ jaja.. hoppas ni alla får en fin midsommar <3

• evelinagra1

Hur funkar det med pogrestronkrämen? när kan jag börja med den? Den lär ju inte hinna komma tills min mens har slutat men gör det något om jag börjar med den lite senare? 

hur lång tid tog det innan din kom dalarna? Jag beställde den du länkade nu för jag orkade inte vänta på deras svar haha, men läste lite om dom och den såg ju mest passande ut 

• evelinagra1

Har varit lite oaktiv här det senaste.. men vad jobbigt för er att ägglossningen inte kommer Rynkar på näsan

• evelinagra1

Idag är sista dagen på mensen för mig. igår började jag med inositol och imorgon börjar jag med progesteronkräm. Nu är jag bara lite orolig att ägglossningen kommer ske väldigt mycket tidigar.. jag brukar få runt CD 20 och jag kommer vara bortrest mellan cd 11-15, jag kommer hem sent på kvällen på dag 15.. så jag hoppas att ägglossningen sker typ 17 eller 18 iallafall..

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?