Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Emmissss, kan inte citera dig.. Låter lovande! Har du planer på att testa?
Emmissss, kan inte citera dig.. Låter lovande! Har du planer på att testa?
Stort grattis Emmissss!! Och håller tummarna för dig PCOtjej95!
Ska försök att inte bli för ledsen nu och försöka att tänka framåt på nästa försök. Vet att vi har många försök kvar innan man behöver oroa sig men det skaver ändå lite i bakhuvudet. Fan att mensen också kom en dag senare än förra månaden. Skulle tempat så jag vetat bättre. Hade så mycket hopp igår men det rann ur mig nu kan jag säga. Urk detta är svårt alltså.
ÄL+12 idag och nu håller jag på och överanalyserar varenda symtom precis som jag lovade mig själv att jag inte skulle göra denna gången.. Tycker jag har mycket mer flytningar än vanligt och konstig molvärk från och till i princip varje dag, men jag är nästan säker på att jag hade likadant förra cykeln och inte var jag gravid då inte. Tror inte jag kommer göra något test utan invänta mensen, och bara testa om den nu mot förmodan skulle utebli.. Prickade inte in ägglossningen så bra som jag hade velat så det känns som att chanserna är ganska små denna gången :(
Pinkfloweer, 16 dagar så har ett par dagars väntan kvar. Tack snälla för tumhållningen!
Då sitter man här igen och tänker. Från september har jag fått min mens exakt 2 veckor efter positiv ägglossnings test. Så jag ska ha mens idag, men har inte kommit än. Men har haft alla symtom som jag brukar få vid mens. Misstänker jag får den inatt men hoppet kommer nu lite grann. Försöker ignorera hoppet så man inte blir så besviken.
Jag ser absolut två streck på stickan! Håller alla tummarna för att du får positivt på det digitala imorgon bitti, det låter verkligen som att det har varit väldigt utspätt haha :) det digitala är väl inte heller lika känsligt som stickorna?
Stort grattis Dalarna91!! Håller tummarna för att det går hela vägen denna gången, de flesta graviditeter slutar trots allt med en bebis <3