Sophiee92 skrev 2022-03-08 15:04:41 följande:
Hur har det gått idag, fortfarande ingen mens i sikte? Förstår att du snart blir galen av ovissheten. Det tar verkligen på psyket all denna väntan och när man dessutom tror man ägglossat tidigare så måste det bli hundra resor värre!
Det är tydligen inte så jätte vanligt men i enstaka fall kan man ha fått ärrvävnad på äggledarna efter en infektion t.ex. Tror man oftast får symtom då som feber osv men för vissa kan det uppstå utan att man märker något :/ vet att risken är så liten men just nu börjar jag fundera på allt möjligt som kan orsaka att det inte händer för oss haha.
Nej ingen mens än så länge, satte precis in menskoppen för att slippa närstudera toalettpappret varenda gång jag är på toaletten :P så min kropp tycker fortfarande att jag ska köra vidare på de senaste veckornas vänta och se-grej..
Aha okej då förstår jag att det är något som är värt att kolla upp, förstår också känslan av att vilja kolla upp allt som går att kolla upp :) vet du hur lång tid ni kommer få vänta på resultaten av utredningen?