Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

LJM91 skrev 2022-08-12 10:41:19 följande:

Pinkflower jag ser ett streck!! Håller alla tummarna för att det blir starkare <3

evelina, det visade rund ring idag och äggviteflytningarna är som bortblåsta. Så less på att min kropp luras :( hur går det för dig, känns det verkligt att ha plussat än? <3

Men va konstigt.. har knappt förstått det ännu haha, 2 veckor kvar till ultraljud så om jag får se ett litet hjärta som slår så tror jag att jag kommer våga tro mer på det då.. 
  • evelinagra1

Va tråkigt ljm att ägglossningen inte verkar vara på gång :( 

jag vågar mig på ett grattis pinkflower!! Gud vad roligt, testa ta ett digitalt ikväll och skulle det vara negativt får du väl kanske ta ett imorgon också då! 

• evelinagra1
    Pinkfloweer skrev 2022-08-14 22:33:25 följande:

Tack alla!!:)

Chillins: det kan nog mycket väl vara så att det undermedvetna slappnade av där ! 

Amandakollb: jag plussa idag på äl +11 eller äl+12 :) 

Ljm: jag känner inget supertydligt faktiskt, lite sug i magen ibland, sen svullna bröst men det kan man ju ha som pms symtom me annars, sen gör det ont ut i sidorna i brösten, sen fick ja spotting en dag i torsdags tror ja det var, jag trodde det var det iallafall för den flytningen va lite färgad rosa men sen kom inget mer :) 

Hoppas på er som är kvar nu att det är er tur snart<3 ja får göra som evelina å heja på er ibland här ! Om jag inte kommer tillbaka helt snart igen pga mf, men ska försöka ta en dag i taget, trots oron för det! 

Jag är också så otroligt orolig för missfall, varje dag tänker jag att nä nu lever den inte för jag har inga symtom just då eller Åå nu fick jag ont i magen nu kommer jag börja blöda, jag hoppas verkligen att oron kan släppa lite iallafall efter första ultraljudet för jag vill verkligen kunna njuta lite också, det är ju detta vi väntar på så länge 
  • evelinagra1
    Pinkfloweer skrev 2022-08-15 09:17:20 följande:

Evelina jag förstår precis! Kände även exakt så under min första graviditet. När har du ditt ultraljud ? Är det sånt tidigt man får bekosta själv? 

Amandakollb jag ser ett streck!! Har du nåt annat test du kan ta med ?:)

MommyA jag känner min ägglossning som lite molvärk ibland och ibland även synligt äl sekret

Ja precis det är ett sånt man får betala själv, jag har det på torsdag nästa vecka! Det känns verkligen som en evighet tills dess haha 
  • evelinagra1

Dalarna: jag tror nog att jag också har haft så runt ägglossning, minns dock tyvärr inte när i förhållande till ägglossningen :/ 

chillins: jag ser något svagt! Men har tyvärr ingen erfarenhet av de testen, testa om någon dag igen eller redan imorgon om du har många! Jag håller tummarna att det är positivt <3

• evelinagra1

chilins: hmm svårt! kanske att det är ett svagt streck men inte lika tydligt som igår, jag hoppas att det blir starkare om några dagar <3

• evelinagra1

Men ååå stort grattis chilins!! Va många plus vi fått i gruppen denna månaden, nu håller jag tummarna stenhårt för er andra också <3

• evelinagra1

Dalarna : va härligt med positivt ägglossningstest och att ni även fick till det! Superbra ju!! 

• evelinagra1

Jag tvivlar ofta på om jag ens är gravid, det är först nu egentligen i vecka 8 som jag har börjat må lite illa, dock tror jag att jag bara inbillar mig och är skengravid typ.. ja man är ju så dum med alla dessa tankar, man får försöka njuta och tänka att man inte kan påverka det, det blir som det blir liksom. Jag håller verkligen tummarna chilins att det går vägen för dig men jag förstår dig oro <3

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?