Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Åh tack!!! :) <3 jag grät av glädje när jag såg resultatet! hur är det med dig?
Åh tack!!! :) <3 jag grät av glädje när jag såg resultatet! hur är det med dig?
Tack för att du skriver så fint :) väntan på BIM kan kännas tuff. Hoppet hinner alltid ikapp, samtidigt som en massa andra känslor. Jag hoppas verkligen att du också får positivt nu :) <3 du förtjänar så att få gå igenom en lyckad graviditet efter allt det jobbiga! <3
Ja jag håller alla tummar och tår! <3 Ja, jag tänker att händer något så har jag deras stöd. De man inte vill berätta för för tidigt är ju folk på jobbet t.ex. De som står en närmast får gärna veta känner jag.
Hej igen. Haft ett litet uppehåll då det blev så mycket när jag fick min mens sist. Jag fick veta dagen efter min mens att min ena syster är gravid, vilket slutade med många tårar och känsla av orättvisa. Hon kommer bli en bra mamma men ekonomin, senast i januari frågade hon efter pengar. Sen igår började hon prata om namn till barnet, då kom mer tårar. Sen fick jag höra att min andra syster kanske är gravid (rykten från en nära vän till mamma). Har BIM 24/2. Men tror inte jag är gravid då jag började känna lite kramper som jag gör ca en vecka innan BIM.
Hoppas det har gått bättre för er andra. Har tänkt på er och hoppas att nu när jag är inne igen att det är flera som har plussat <3
Jag är gravid!!! Efter missfallet i somras så skulle bf vara om 3 veckor. Nu plussade vi. Så glad. Får tacka corona och ett nedsatt immunförsvar!!!
stort grattis!!! <3
Chilins; tack <3 skönt man inte är ensammen. Hur går det för dig?
Är det någon som följer vulverine? Testat henne lila paket eller lyssnat på henne föreläsningar?
Jag tänkte att om det inte gick denna gång så "hoppar" jag över nästa månad. Tänker inte hålla koll när jag har ägglossning eller något. Blir jag gravid så blir jag det. Sen blir det att kanske lyssna på vulverine och lära mig något.
det går inte så bra här heller :) utomkvedshavandeskap efter första försöket i höstas. Operation och borttagen Äggledare. Inget har hänt sen dess? men vi kämpar på
Tog först sticka dom visade pluss. Men försatt svagt. Tog då digitalt. Men de tog en stund att analysera. Så jag är nu super rädd att få ett till missfall. Börjar överanalysera.
Stickan har inte ökat sen igår kväll. Tog tid för digitala att analysera.
Men denna gång har jag inte haft Genombrottsblödning som jag hade vid senaste missfall.
Vågar vara försiktigt positiv :) två positiva graviditetstest nu innan BIM! Nu håller jag alla tummar jag har att det här ägget fäster på rätt ställe (fick utomkvedshavandeskap sist). Fyra försök efter operationen då en äggledare opererades bort verkar det ha tagit sig :) så tacksam och lättad. har varit så orolig att det kanske inte skulle gå fler gånger