Försöka bli gravid i höst, följas åt?
jaa :( är på cd 18
Dalarna91 hur går det med din temp?
jaa :( är på cd 18
Wohoo härligt Dalarna91! Vilken tjusig kurva med den typiska dippen innan ägglossning dessutom :) håller tummarna för dig!
evelinagra1, håller tummarna för positivt test snart :) jag är på CD21 idag, har fortfarande blinkande gubbe på testen men igår tyckte jag att sekretet var lite annorlunda, kunde sträcka ut det i alla fall någon centimeter xD nu är min sambo bortrest i tre dagar så ägglossningen får gärna vänta tills han är hemma igen..
Ljm91; tack, så roligt detta va. Lite jobbigt att måste sova antal timmar innan. Trodde jag skulle bli super stressad av det men har inte direkt märkt av något. Får se om man hoppar över tempen när man har semester. Jag vet inte om jag har sån dipp dagen innan ägglossningen då jag hade fönstret öppen den natten. Synd jag hade den öppen.
Men brukar man få en dipp annars?
Ägglossningstesten är fortfarande svaga och nu är jag på cd 22.. aldrig haft ägglossning såhär sent, fårse om det ens blir någon äl
jag har haft ett sånt otroligt illamående senaste veckan tänkte att det var för att jag är nära ägglossning, men visst kan man inte vara gravid när tempen är låg?
Dalarna91, eller hur, det gjorde fysiskt ont när jag vaknade :(
evelinagra1, fortfarande ingen ägglossning här. Hur går det för dig?