Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Välkommen hit Bjembjem! Beklagar ditt missfall, håller tummarna att du inte behöver vänta länge på att plussa på nytt :)
Välkommen hit Bjembjem! Beklagar ditt missfall, håller tummarna att du inte behöver vänta länge på att plussa på nytt :)
Välkommen till oss Flemmsiss, kul att fler hakar på i tråden :)
Dalarna91, jag hade också en sån dipp och jag var inte gravid. Läste dock att dippen är vanligare att få när man är gravid än när man inte är det, så det ökar ju chanserna i alla fall :)
Välkommen Flissannn! Spännande med glidmedlet, det är nog det enda knepet jag inte har testat än :P vilket märke provade du?
Vad trist att tempen dippade och spottings dök up Dalarna :( undrar också när du har bim? Hoppas att det bara är en tillfällig dipp!
Bjembjem, jag har aldrig varit med om att testen blir positiva efter testtiden, jag håller tummarna för dig!
Dalarna, känner igen mig i det här med att pressligga, lusten är typ obefintlig nu tyvärr.. Känns mer som något som bara måste göras. Hoppas att det går att hitta tillbaka till lusten igen för oss båda!
evelinagra1, vad tråkigt att ägglossningen segar så :( jag är i samma sits, bara blinkande gubbe och fortsatt låg temp..
Evelina och LJM så segt att ÄL fortfarande inte kommit för er. Måste vara sjukt frustrerande... :(
Åh nej Dalarna, så tråkigt att höra :( skäm bort dig själv ordentligt nu <3 jag försöker tänka att första mensdagen är första dagen mot ytterligare en chans, men det är inte alltid så lätt att hålla tankarna positiva.
Sophie; ja absolut, ägglossningen kan komma tidigare eller senare.
Ljm; ja jag tänkte ta werlabs. Men helst önskar jag att sambon gör ett spermie test. Misstänker de kan vara orsaken. Vi får se efter sommaren. Njuter först av den sen får vi se :)
Hej,
Nu var det jag igen. Här kommer en snygg missfallskurva nedan. Hade bruna flytningar sedan i tisdags och idag började jag blöda med klumpar efter att tempen gick ner. Två på raken, man borde få en medalj snart. Hade mitt psykiska sammanbrott tidigare idag och känner mig ganska likgiltig nu. Usch, hur mycket smärta ska en människa orka?
Usch jag känner så för er Fyrklöverns och Dalarna <3 en nära vän till mig hade nyligen två täta missfall och det tredje försöket resulterade i en helt frisk liten pojke. Förstår dock att det är svårt att hålla hoppet uppe.. Dalarna har du provat att ringa gyn angående att du misstänker progesteronbrist? Tänker att det borde vara ganska enkelt för dem att kolla upp med ett blodprov. Jag hade inte vågat använda progesteronkräm utan att ha fått bekräftad brist först, har hört att det kan skapa alla möjliga obalanser i kroppen :(