Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Håller med dig Dalarna, hur kan barn bli till under hemska omständigheter om stress är en orsak liksom? Tycker också det låter orimligt egentligen.
Håller med dig Dalarna, hur kan barn bli till under hemska omständigheter om stress är en orsak liksom? Tycker också det låter orimligt egentligen.
Tempen hög idag också så, en dag till med hög temp så är väl ägglossningen bekräftad.
Dalarna, jag slutade med cb när tempen var så hög igår, var en enorm lättnad att slippa krångla med att kissa på stickan direkt på morgonen, har varit så nära på att kissa på mig när jag har behövt krångla med att packa upp stickor eller plastmuggar först xD men ja jag använde bara clear blue advanced. Ska dock inte köpa fler, min långa cykel gör det egentligen helt orimligt med tanke på vad testen kostar.
Hoppas ni hade en fin midsommar allihop <3
Hög temp idag också så NC bekräftade ägglossningen till CD49. I fredags kände jag mig enormt hoppfull och började genast kolla upp när BF skulle vara, vid vilket datum jag skulle passera vecka 12 och kunde berätta för alla och fundera på vilken färg jag ville måla den blivande barnkammaren i. Igår och idag har allt hopp lämnat mig och jag känner mig bara likgiltig, varför skulle det ha gått vägen denna gången när det inte har funkat innan? Känner mig riktigt deppig..
Skönt att ni har fått till det så pass bra Dalarna, håller tummarna för oss båda nu <3
Tösen01, kan också rekommendera att börja tempa för att få svart på vitt om ägglossningen har skett eller inte.
Jaha i morse var tempen nere på 36,08 så har väl inte ägglossat ändå, fan fan fan :(
Tempen var på 36,26 i morse så NC tog bort ägglossningen, är så himla less. CD54 idag.. Hur är det möjligt att ägglossningen bara blir senare och senare varenda jäkla cykel? :(
Hur var din temp idag Dalarna?