Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Chilins, så spännnade med BIM snart! Har ingen erfarenhet alls ang tempen tyvärr.
LJM, håll oss uppdaterade kring dina äl-test :) kör du CB advanced?
Chilins, så spännnade med BIM snart! Har ingen erfarenhet alls ang tempen tyvärr.
LJM, håll oss uppdaterade kring dina äl-test :) kör du CB advanced?
Vad härligt att du är tillbaka Vickan :) Men usch så jobbigt att du varit sjuk så länge! Låter bra att du börjat få tillbaka krafterna nu iaf, lagom till helgen och ÄL. Min man blev också sjuk här hemma men som tur var 2 dagar efter ÄL, pjuh...!
Tusen tack för tumhållningen <3
Fyrklövern, ja dom är dyra men så mycket enklare att förstå. Dessutom skönt att bara behöva kissa på morgonen och inte hålla sig under dagen, det var nästan det värsta :O
Tack <3
Såklart du kan Dalarna! <3
Så mycket smarta kvinnor i den här tråden! Tycker du fått så bra råd redan Dalarna så känner inte jag har något bättre att tillägga. Du (och alla andra givetvis) är alltid välkomna att kapa tråden och skriva av er om annat. Känner som någon redan skrivit att vi är nog många här som tycker det känns skönt att prata om annat än nästa BIM, tester osv...
Åh LJM vilken hemsk dröm, haft liknande och det är en sån enorm tomhet när man vaknar ur den :( drömt om allt från gravidmage till förlossning och första gången bebis läggs i ens famn... Men samtidigt måste man kunna skratta åt det ibland också, iaf jag försöker göra det, inte allt kan man ta på största allvar som vissa av sina knäppa bebisdrömmar tex... även om det förstås får göra väldigt ont i stunden.
Dalarna, jag funderar nästan på samma. Orkar snart inte anstränga mig såhär längre. Denna månad har jag inte ens koll på BIM-datumet, funderar nästan på att inte kolla appen igen utan bara låta dagarna gå... Orkar inte få upp förhoppningarna för att få dom raserade.
LJM vad hemsk dröm :( eller inte dröm i sig utan hemskt uppvaknande till verkligheten <3
Själv har jag bara haft snuskiga drömmar nu i flera veckor och orgasmer i sömnen haha. Inatt drömde jag att jag hade bundit mig själv i taket på en lada i väntan på min man hahaha..snacka om att hormonerna kämpar på!
Rund ring på stickan idag men testet var ändå rätt starkt tyckte jag, lite tidigt ännu CD10, vi får se när det händer denna månaden. Jusste jag fick lite rosa flytning igen, precis som förra månaden, tråkigt om jag nu har fått spottings mitt i cykeln. Hoppas det är lite bristning i slemhinnan av sex och inte hormonellt.
Idag kom mensen för min del. Kommer att ta en paus både härifrån och från själva processen i övrigt. Ett år av försök har passerat och två BF som jag skulle haft har också passerat. Livet måste innehålla mer än det här och den eviga väntan på nästa ägglossning och nästa bim. Håller tummarna för er alla, kram!
Dalarna, låter ändå skönt att slippa äl-testen för en månad.
Härligt med fertilt sekret redan LJM, håller så tummarna för en fast gubbe imorgon :)
Fyrklövern, spännande med positivt ÄL-test! Om ni får till det så bra som du skriver så måste det räcka absolut :)