Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Åh håller tummarna stenhårt för er nu Fyrklövern, Vickan och LJM! Så länge mensen håller sig borta finns det hopp <3 uppdatera så fort om ni testar
Åh håller tummarna stenhårt för er nu Fyrklövern, Vickan och LJM! Så länge mensen håller sig borta finns det hopp <3 uppdatera så fort om ni testar
LJM, men åh förstår känslan av uppgivenhet men det är trots allt symtom som kan betyda något annat också :) jag fortsätter hålla tummarna stenhårt för dig och ni andra som väntar BIM nu <3
Är på CD11 och tog precis ett radikalt beslut att inte ta ÄL test detta försök. Kollade min app och jag ägglossar alltid mellan CD15-19 varje månad så tänker att jag ska ge mig på att släppa stressen som äl testen ger mig och min man. Vi får köra lite på känsla helt enkelt :)
Hej Lövsångerska, vad härligt att höra att allt är bra med dig och bebisen. Underbart det låter med en 3-månaders men samtidigt oj vad man känner att tiden har gått!
Som LJM säger, det här har verkligen blivit en fin tråd och hjälp oss många som tyvärr blivit kvar här i försöka-få-barn träsket.
Låter som en god plan Dalarna :) Stort lycka till!
Stort, stort grattis Dalarna!! Så glad för din skull!
kikar in och läser typ varje dag och hejar och hoppas så att ni alla ska få era plus snart <3
Tack för tumhållning, men tyvärr kom mensen i gång på riktigt idag på BIM, så jag får hoppas för er andra nu istället <3
Vill också säga hej till dig Lövsångerska och tack för att du startade den här fina tråden! Så glad att höra att din dröm gick i uppfyllelse och att du fått samma stöd och omtanke av den här gruppen som jag har fått sedan jag hittade hit för några månader sedan <3
Vad kul att höra från dig med Rewner, och tack för att du hejar på oss :)
Åh LJM lider verkligen med dig, vet hur hemska dom där dagarna innan BIM kan vara. Nu hoppas vi att mensen håller sig borta för dig <3
Vad skönt att du mår okej trots mensen Fyrklövern. Känner på mig att december kan bli er månad <3 Planerar du att prova något särskilt kommande försök?
Vad skönt med planerade blodprover/spermaprov Vickan, ett steg närmre ert efterlängtade pluss <3! Tog du blodprov sist med ditt ex, hur var ditt AMH värde då? Jag tog alla tester här i våras och hade ett AMH på 2,6 om jag inte minns fel. Dom sa att det var bra men jag har läst att många har mycket högre i min ålder... Vilken klinik ska ni gå till?
Willow vad roligt att höra från dig och tusen tack för att du önskar att vi ska få våra efterlängtade pluss snart <3
Välkommen tillbaka Chilins, vi har nog saknat dig alla härinne <3