Försöka bli gravid i höst, följas åt?
J3nnif3r, jag tror att det alltid är två streck på dem, precis som clear blue digitala. Är inte säker dock så håller tummarna för att du får positiva besked :)
Dalarna, har din sambo lämnat prov än? Och har du fått fler provsvar? Väntar med spänning :)
Vickan, om du har lust får du jättegärna skriva vilka referensvärden du fick, några av mina provsvar var precis i över- eller nederkanten av de referensvärden jag fick så hade varit intressant att jämföra :)
Jag brukar ha 15 eller 16 dagars lutealfas, så antar att en dag extra inte är något konstigt då. Mensen är här med besked, vaknade i natt av fruktansvärd mensvärk och idag har det varit som en mindre syndaflod haha.. Känner mig redan bättre till mods, mycket på grund av det fina stödet jag har av min sambo. Igår när jag berättade att mensen var på ingång och låg i sängen och grät gick han och hämtade en chokladask och ett par örhängen han hade köpt för att ha som tröst <3 är så tacksam över att jag går igenom den här resan med just honom. Handlar såklart inte om att få materiella ting egentligen, utan att bli tänkt på och att han hade förberett något och ansträngt sig för att trösta och stötta.