BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Mm. Vi tänkte ju berätta för familjen nu under jul. Nu blir det tråkigare att berätta eftersom vi inte vet om allt är bra.
Vi får vara tacksamma att det är många arbetsdagar dessa mellandagar ;)
Har du barn sedan innan? Jag har en son som snart blir 3 år. Minns dock inte vad jag fick i resultat på kub, mer än att det var låg risk. Vet du varför ditt resultat blev sämre?
Åh grattis :) skönt och roligt med en flicka. Jag hoppas fortfarande min är det.
Igår kom dopplern äntligen hem. Vi slet upp paketet i hallen och började lyssna direkt, haha. Det gick förvånansvärt lätt att hitta hjärtljuden, jag var tvungen att testa tre gånger för att vara helt säker men nog hördes ett starkt fladdrande hjärta där alltid. Det var som musik i öronen, vilken lättnad!! Nu kan jag med gott samvete, och utan oro, dela nyheten med fler. Hallelujah! ????
Igår kom dopplern äntligen hem. Vi slet upp paketet i hallen och började lyssna direkt, haha. Det gick förvånansvärt lätt att hitta hjärtljuden, jag var tvungen att testa tre gånger för att vara helt säker men nog hördes ett starkt fladdrande hjärta där alltid. Det var som musik i öronen, vilken lättnad!! Nu kan jag med gott samvete, och utan oro, dela nyheten med fler. Hallelujah! ????
Haha ja jag hoppades ju på det. Svärmor kommer bli överlycklig. Ska bli kul att berätta i helgen. Skulle ni ta reda på det?
Haha visst är det underbart. Det är en sån trygghet att ha. Ska bli underbart att få berätta i jul.
Jag köpte den som heter AngelSounds och jag är hittills sååå nöjd. Jag fick tips om den härifrån, annars hade jag inte haft en aning om vad jag skulle köpa för någon, hehe.
Jag har själv haft MA tidigare och haft problem med katastroftankar pga det. Det känns redan så mycket bättre. Så jag rekommenderar det starkt!
Ja 5 januari gör vi det. :) så spännande nu vill båda sönerna ha en lillasyster.