Avokado92 skrev 2021-11-30 12:02:19 följande:
Jag har följt er här i tråden men inte skrivit något själv. Känner igen vissa av era namn från en bim-tråd, jättekul att läsa att det gått bra för er. Blev helt varm när jag läst om era plus som nu utvecklas till små liv. Sen känner jag verkligen så otroligt mycket med er som det tyvärr gått dåligt för. Fick ett mf i somras i v9 efter att ha fått se hjärtljud bara 2 dagar innan. Det önskar jag ingen.
MEN! Nu är jag gravid igen och det ska bara gå bra. Nojan är ju total dock, haha det ska jag inte sticka under stolen med. Har inte gjort några vul eller ul (pga vad som hände i somras), har KUB nästa vecka på onsdag, så räknar väl ned timmarna tills dess just nu. Japp jag har absolut blivit galen.
Är 29 år (fyllde år precis), 11+5 idag, bf 16 juni. Alla mina symptom är borta, har varit illamående och haft extremt ömma bröst. Men nu är de puts väck, jahapp. Alla dessa mysterium och beteenden kroppen bjuder på asså. Djup suck. Men stort lycka till alla därute - vi är fan grymma som går igenom det här!
Hej och grattis till graviditeten, vi är ganska nära jag är i vecka 11+0, men oroar mig en del över hur de står till i magen och om hjärtat slår, har två ma och en ofostrig graviditet I bagaget, men innan dess friska och komplikationsfria graviditeter, men denna grav har jag sett hjärtljud i vecka 8-9 minns inte exakt, haft lite illamående som kommer och går tycker dock de minskat kring vecka 10 men nu åter känt av de igen senaste dagarna, har bara lite svullna bröst men ingen ömhet, är trött men svårt att veta om de beror på årstiden, såå jag räknar ner till ul nästa vecka kan man säga, vet inte ens om ja ska se fram emot de eller vad? Är så rädd för dåliga besked, även om ja försöker va positiv
nåja denna väntan innan man kommit en bit in i graviditeten, men de där med symtom som avtar verkar ju vara ganska vanligt så man får kanske trösta sig med det