BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Måste bara dela med mig av lite goda nyheter. Imorse fick vi se vår lilla skrutt, mätte 18 mm och hjärtat slog! Obeskrivlig lycka, jag som har varit så orolig - speciellt efter blödningen för någon vecka sedan. Blev varken fram eller bakåtflyttad utan ca 8+2 kvarstår och därmed BF 4 juni. :)
6+5 idag och har mått så otroligt illa senaste dagarna. Erkänner att jag hunnit tänka tidigare hur hemskt kan det nu bli, men fy usch alltså. Försöker äta regelbundet, men har noll matlust och orkar knappt göra något förutom att överleva arbetsdagen. Mår någon annan illa i det här skedet? Känns tidigt?
Måste bara dela med mig av lite goda nyheter. Imorse fick vi se vår lilla skrutt, mätte 18 mm och hjärtat slog!
//
Obeskrivlig lycka, jag som har varit så orolig - speciellt efter blödningen för någon vecka sedan. Blev varken fram eller bakåtflyttad utan ca 8+2 kvarstår och därmed BF 4 juni. :)
Är också i 6+5 och jag har aldrig mått såhär dåligt i hela mitt liv. Jag har ett fruktansvärt illamående, klarar knappt att äta men äter jag inte så blir jag ännu mer illamående. Klarar knappt min arbetsdag heller men försöker överleva.. lika glad varje gång jag får åka hem haha! Fick tips av BM att ta åkesjuktabletter så andra dagen jag testar men hittills inte hjälpt..
Gått in i v 6 nu och fick 3+ på cb digitala. Känns som en liten vinst. Börjar även få ömma bröst och är tröttare än vanligt. Fast trött är väl alla denna årstiden.
Denna jobbiga väntan :/
Äntligen vul genomfört! Allt såg bra ut och hjärtat slog fint. Visade sig vara dag 7+2 istället för 7+0 som jag trodde, därmed är 12 juni 2022 nya beräknat förlossningsdatum. Det känns som att en stor sten har släppt <3
Äntligen vul genomfört! Allt såg bra ut och hjärtat slog fint. Visade sig vara dag 7+2 istället för 7+0 som jag trodde, därmed är 12 juni 2022 nya beräknat förlossningsdatum. Det känns som att en stor sten har släppt <3
Så härligt för er! :)
Hur kommer det sig att ni gjorde vul? Var det någon speciell anledning eller bara för säkerhets skull? Skulle också vilja göra det då jag fick tidigt missfall förra månaden men känns som att det är svårt att få tid om man inte har nån direkt anledning
Hur kommer det sig att ni gjorde vul? Var det någon speciell anledning eller bara för säkerhets skull? Skulle också vilja göra det då jag fick tidigt missfall förra månaden men känns som att det är svårt att få tid om man inte har nån direkt anledning