BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Vul idag och allt såg fint ut <3. Stämmer med sista mens och hjärtat tickade på. Går in i vecka 9 idag. Så lättad.
Ja en trea har vi alltid sagt men det var långt ifrån självklart när. Först så vi att vi skulle vänta tills yngsta börjar skolan men vi tog det lite före. Barnen kommer vara 8 och 5.5 år när bebisen kommer. Så rätt så stora. Vi ville ha lite emellan så dom andra kunde vara lite självgående. Var 24 och 27 när dom andra föddes så kände att vi hade tid. Är 32 nu. Hur gammal är du?
Ja jag fryser mest på jobbet måste jag nog säga. Hemma har jag dragit upp värmen hahaha. Man får göra det som krävs. Är ju en lite frysen årstid också. Var minusgrader igår kväll.
Ja det kan ju vara skönt att ha lite större barn när man får en liten trea :) jag tycker att mina barn kommer vara sååå stora när vår trea kommer för vår etta bar 1,5 när lillebror kom så nu känns det så annorlunda. Jag är 34.
Plussade igår ( oplanerat men så välkommen) mitt andra barn blir detta som är beräknad 24 juni :) MEN någonting som jag blir lite orolig över ? jag tog vaccin dos 2 i onsdags .. och igår fick jag reda på att jag var gravid ! De sägs att man inte ska vaccinera sig förns man är i vecka 13! Blir jätte orolig nu att de kan påverka fostret
Plussade igår ( oplanerat men så välkommen) mitt andra barn blir detta som är beräknad 24 juni :) MEN någonting som jag blir lite orolig över ? jag tog vaccin dos 2 i onsdags .. och igår fick jag reda på att jag var gravid ! De sägs att man inte ska vaccinera sig förns man är i vecka 13! Blir jätte orolig nu att de kan påverka fostret
?? Skulle vara en hjärtemoji. :)
Idag har jag fått se hjärtat slå, så oerhört lättad! <3
Vecka 7+1 men läkaren tyckte v 7+2. Har varit så orolig pga kraftig mensvärk och små blödningar (hade mf i maj också) så BM tyckte jag skulle åka in till gynakuten. Läkaren kunde inte se något konstigt alls, kan knappt fatta det, var så inställd på mf igen.
Vecka 7+1 men läkaren tyckte v 7+2. Har varit så orolig pga kraftig mensvärk och små blödningar (hade mf i maj också) så BM tyckte jag skulle åka in till gynakuten. Läkaren kunde inte se något konstigt alls, kan knappt fatta det, var så inställd på mf igen.
Ni som vill vara med i en hemlig Facebook-grupp. Skriv till mig så får ni en länk. Den går inte att söka efter så den är helt hemlig