Vi som planerar barn 2023
Du får hålla oss uppdaterade :D
Mens här idag, så jag uppdaterar listan!
6/5 annemarit123 (7 försöket, 2 barnet)
14/5 202294 (1a försöket, 1a barnet)
17/5 H0nd3ndär (3e försöket, 4e barnet)
20/5 amandakollb (inget försök denna omgång, 2a barnet).
28/5 Blåbärsskogen (1:a försöket, 1:a barnet)
2/6 Esther13 (3:e försöket, 1:a barnet)
5/6 19977 (2:a försöket, 1:a barnet)
6/6 Symetrical (hoppas på en Hoppsan, 4:e barnet)
Kan inte tro på detta??? Ser ni vad jag ser?? Måste köpa ett digitalt idag!
vad kul att vi är flera som haft sekret efter ÄL nu haha. Har aldrig hört talats om detta innan.
Nu var det inte jag som fick frågan hehe, men förra månaden fick jag sekret 3, 4 och 10 dagar efter ÄL. Var tyvärr inte gravid då men jag trodde ju att det var ett tecken på graviditet eftersom att detta aldrig hänt mig förut efter ÄL. Jag tar D-vitaminboost någon/några dagar innan ÄL varje månad och det har aldrig hänt att jag fått sekret efter ÄL tidigare pga det iaf. Men tog även D-vitaminboost förra månaden när sekretet dök upp efter ÄL Så vem vet?
Däremot åt jag bisolvon-tabletter mellan mens och ÄL förra månaden för första gången, och man ska ju få mer fertilt sekret av det. Så jag misstänker att de tabletterna gjorde att jag fick sekret även efter ÄL (dock konstigt att det kom sekret 10 dagar efter, hade ju slutat med tabletterna för över 10 dagar sedan då).
Godmorgon hörrni! Var lite nervös att jag bara inbillat mig och att det digitala skulle visa neg, men som tur var så bekräftade de att jag faktiskt är preggo haha.
Symetrical: Jag har tyvärr ingen erfarenhet av D-vitaminboost men det kanske kan påverka? Jag fortsatte att ha fertilt sekret 3 dagar efter den dagen jag tror jag hade äl (fredag). Men är som sagt inte säker, för på tisdagen veckan efter så blev de sådär krämigt igen.
19977: Ja jag hade typ lite små "dragbara" flytningar hehe, igår så det kanske är en grej då man är gravid?
Bf blir 2-3 februari beroende på vilken app man kollar på, känns otroligt långt bort just nu xD
Det jobbiga är att min sambo inte ens vet dehär än haha, han är bortrest och kommer inte hem förrän imorgonkväll. Jag vill lixom inte berätta det över telefon, utan känns bättre att få ge honom en liten överrasknings-present imorgon då kan kommer hem. Funderar typ att köpa en body och slå in, eller har ni något annat tips om hur man kan överraska ens partner? :D
Vi plussade i januari men det blev tidigt missfall. Första barnet tog drygt ett år att få till. Nu TROR jag starkt att jag är gravid men är sååå rädd att få negativt test att jag tror jag håller mig att testa till efter bim?
men iaf, idag på äl+9 fick jg ljusrosa flytningar!! Borde ju vara nidblödning. Har ont i brösten och är så uppblåst? måtte jag var gravid. Vore en sån lättnad och glädje!
Det håller vi tummarna för!
När är bim?