Inlägg från: Anonym (Ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja)

Orolig för pisse

Anonym (Kim) skrev 2022-02-11 21:30:00 följande:

Vill funka hjälp för dina sömnproblem eller bara ha sidodroger? Självklart ska du lämna prover. Blodprovet kommer att visa din alkoholkonsumtion de senaste 8 veckorna. Drogtestet är numera ett salivprov. Visar på ett 70 tal olika substanser. Ger det utslag så kan man skicka in för verifiering och då får man fram de exakta halterna, inte bara positivt prov. Tycker det är helt riktigt för ska du ha vård är det inte mer än rätt att din egeninsats är att hålla dig ren. 
    Det är mycket bättre att du är ärlig när du lämnar proverna. Det visar att du är mer seriös än att ljuga och boka av. De på mottagningen har hört alla ursäkter plus några till. 

Håller med. Att komma med en ursäkt lär ses på samma sätt som ett positivt test.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Orolig tjej) skrev 2022-02-11 22:56:47 följande:
    om jag säger som det är, Vad händer då? De har ju bara hänt en gång o innan de var längesen. 
    blandar dom in något mer? Tänker på böter eller något. Kan så lite om detta o tänker alltid de värsta om de.
    Droger är absolut inget jag skulle göra regelbundet. Har ju bara vart när man hänger med någon. kan jag förlora jobbet pga detta eller har dom tystnadsplikt och hjälper mig istället?
    Ärligt talat så kommer de inte gå på att hänt en gång heller. Så säger alla. Lustigt att den enda gången skulle vara precis när provet ska tas.
Svar på tråden Orolig för pisse