• Bgbg

Lukter?

Anonym (Madde­)
    IDAG 10:54
    Du gillar detta+1
    Nyhet! Gilla foruminlägg 

Nu kan du anonymt gilla och ogilla inlägg i forumet. Du kan bara gilla eller ogilla varje inlägg en gång.

Jag kan bli upphetsad av att känna lukten från kuken eller ollonet innan jag börjar suga. Brukar smyglukta lite innan jag börjar suga. Jag skulle också vilja känna lukten av en kvinnas kön efter att hon tränat och var upphetsad inbillar mig att den blandningen skulle vara extremt upphetsande att känna doften av. 

???????????????-
    Ja samma älskar doften av en kvinnas kön mm
    Gärna när hon tränat eller varit upphetsad hela dagen ?. underbart och galet upphetsande

• Bgbg

Jag älskar skön upphetsande doft, gärna efter ett träningspass eller om hon varit upphetsad hela dagen?.
    Dofter är vansinnigt eggande för min del ;)

Mitt pm är öppet ;)

• Bgbg
    Anonym (Madde­)
    IDAG 11:35
    ANONYM (PARFYMÖREN) SKREV 2022-02-12 11:32:19 FÖLJANDE:
    Kvinna. Har sexuell erfarenhet med båda könen. Kvinnors och mäns ljumsksvett är nästan lila stark och identisk. Färsk svett kan vara okej men inte efter ett långt träningspass. Fast man gillar ju olika. Kroppsdofter är bara goda för mig om de är relativt rena och osvettiga.
    Förstår! Brukar lukta på mina fingrar när jag är upphetsad och har smekt mig men inbillar mig att det vore så mycket mer upphetsande att få lukta på en annan kvinnas kön särskilt om hon är lite kåt och fuktig. Har du gjort det?
    ????????????????-
    Så härligt! Smaken lukten av en kåt fuktig kvinnas kökön är underbart?. smeka och smyg lukta lite .;)
    ljuvligt och upphetsande
  • Bgbg
    Kan också göra så ibland håller med att det kan lukta väldigt gott, bortsett från smuts och svett. 

Jo jag har luktat och smakat på flera kvinnokön både i upphetsade tillstånd, svettiga tillstånd, nyduschade, efter en dags arbete, träning eller en natts sömn. De kan lukta och smaka väldigt gott särskilt när de är upphetsade, svullna och fuktiga. Tycker att ett kvinnokön luktar mer spännande än kukar generellt men kan också lukta riktigt illa ibland. Vi har ju också olika smak beroende på var i månaden man befinner sig. Det kan ju bli väldigt syrligt emellanåt och nästan lite salt. Du kommer nog att gilla det om du gör slag i saken:)

Ja jag är 56 har känt luktat och smakat på många kvinnor
    försökte tydligt säga att jag älskar en könsdoft
    och blir galet upphetsad av det
    .
    Sedan var
    jag med en kvinna i mina yngre dagar 
    som hade problem med sitt PH värde där nere
    Det var starkt o fränt. 
    Men annars älskar dofter

• Bgbg
    slag i saken:)
    Hoppas jag får chansen! Svullna och fuktiga läppar gör mig yr bara av tanken. vill pröva alla sakerna du skrev men just nyduschad kanske är det tråkigaste eftersom det inte luktar kön då?..
    ????????????
    :) ja lite tråkigare nyduschad kanske ?. älskar mycket könsdoft?..
Svar på tråden Lukter?