Någon som nyligen genomgått ett missfall och vill följas åt?
Stackare! Jag tror jag förstår hur du menar med att du är en del av statistiken som inte är direkt vanlig. Jag hade nog känt ngt liknande. Förstår att det måste vara brutalt jobbigt iaf.
Vad glad jag blir att du fått träffa en så bra gynekolog iaf. Det är räddningen att bli tagen på allvar trots att du inte fått 3 mf. Vem fan orkar gå genom 3 stycken liksom. Det är ju fruktansvärt med 1 och ännu värre med 2. Jag vet inte om du läst allt jag skrivit om progesteron men kanske kan vara värt att be gynekologen om gel iaf? Det skall ju oavsett inte göra ngn skada mer än möjligtvis i plånboken då så varför inte tänker jag. Jag blev väldigt hjälpt mentalt av att ta progesteron iaf. Jag bestämde mig för att det var det som saknades förra gången och att barnet inte orkade gå över från gulesäck till moderkaka och om jag bara hjälpte till med det skulle allt gå bra. Sedan kan ju inte ngn svara på om det var därför jag fick behålla min graviditet men oavsett så var inte det en tes jag var så sugen på att testa.
Tänker på dig och hoppas att du snabbt är genom allt det fysiska åtminston. Håller tummarna för att det går fort Till nästa graviditet och att gynekologen hjälper dig