• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Stooler
    Aniiee skrev 2023-07-06 03:36:19 följande:
    Det enda jag hatar mer än att köpa presenter är att önska presenter.... 
    Helt enig! Jag har varken gett eller fått på åratal! Varken födelsedagar eller julklappar!
  • Embla twopointoh
    Aniiee skrev 2023-07-06 03:36:19 följande:
    Det enda jag hatar mer än att köpa presenter är att önska presenter.... 
    Jag älskar att köpa presenter, i alla fall om det inte är för att man 'måste' köpa något, utan man köper för att man vill och/eller man hittar något som passar personen i fråga perfekt.

På så sätt är det ganska bra i vår familj, det förväntas sällan att vuxna ska få presenter, utan ibland får man när man fyller, ibland inte.

Jag håller dock med dig om att det är väldigt svårt att önska sig något. Saker inom rimlig prisklass köper man åt sig själv, är det för dyrt för mig är det förmodligen för dyrt för någon annan i min familj/vänkrets, liksom.
  • Eurydike
    Anonym (Grumm) skrev 2023-07-06 14:40:03 följande:
    Så fint du gör Grumm! 😃

Det behövdes lite konst på väggarna här i tråden! 🎨

Jag vågar gissa på att det är en Nattuggla och inte en vanlig uggla. Ärligt talat känner jag mig så säker att jag sätter min odödliga själ på det 👻 Hoppas jag har rätt! 🦉
  • Anonym (Grumm)
    Eurydike skrev 2023-07-06 18:52:27 följande:
    Så fint du gör Grumm! 😃

Det behövdes lite konst på väggarna här i tråden! 🎨

Jag vågar gissa på att det är en Nattuggla och inte en vanlig uggla. Ärligt talat känner jag mig så säker att jag sätter min odödliga själ på det 👻 Hoppas jag har rätt!
    Du har så rätt Eurydike Solig

Jag blev ju också tvungen att testa på att skapa lite konst med AI-tekniken, så vad passar inte då bättre än en nattuggla här. Valde en färggrann också!
  • Aniiee
    fultextad användarhandbok skrev 2023-07-06 19:08:58 följande:

Vilken jättefint uggla! Jag ska åka bort, bara ett litet tag, men ändå. Hoppas ni har det bra, var ni än befinner er. Vi ses!

Have fun!
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee

Kanelbullesockerkaka!

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Eurydike
    Anonym (Grumm) skrev 2023-07-06 18:59:52 följande:
    Du har så rätt Eurydike Solig

Jag blev ju också tvungen att testa på att skapa lite konst med AI-tekniken, så vad passar inte då bättre än en nattuggla här. Valde en färggrann också!
    Vilken tur då, eftersom jag hade satsat så högt! 🥳

Förstår att du blev sugen på att testa och vilket bra val av både färger och motiv. Verkligen passande! 👌
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2023-07-06 19:08:58 följande:

Vilken jättefint uggla! Jag ska åka bort, bara ett litet tag, men ändå. Hoppas ni har det bra, var ni än befinner er. Vi ses!

Jag önskar dig lycka på färden! 🍀 Imorgon ska jag också packa väskan och resa bort ett litet tag 😎
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!