• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-07-06 19:15:38 följande:

Kanelbullesockerkaka!

Det har jag aldrig ätit, men det låter gott 😋
  • Aniiee
    Sol5889 skrev 2023-07-06 22:39:02 följande:

Hallå! Någon här?

Nope, only ghosts!
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    Eurydike skrev 2023-07-06 22:24:10 följande:
    Det har jag aldrig ätit, men det låter gott 😋
    Det är gott. Med alldeles för rinnig vit chokladsås på.....
  • Aniiee

Nu har jag spelat Final Fantasy XVI i 35 timmar. Jag... vet inte riktigt vad jag ska säga....

• Eurydike
    Aniiee skrev 2023-07-06 22:45:16 följande:

Nu har jag spelat Final Fantasy XVI i 35 timmar. Jag... vet inte riktigt vad jag ska säga....

Oj! Det var verkligen länge 😮 Hur mådde du efteråt? Blir du inte väldigt utmattad av att spela så länge i sträck?
  • Eurydike

Nu packar jag väskan och reser bort. Jag är som vanligt tillbaka innan ni hinner blinka eller sakna mig det minsta 😂

• FredrikLiksom
    Eurydike skrev 2023-07-07 22:51:57 följande:

Nu packar jag väskan och reser bort. Jag är som vanligt tillbaka innan ni hinner blinka eller sakna mig det minsta 😂

Spännande! Blir det någon reseskildring a? la Stooler eller kommer vi få hitta På själv vad du är ute på?
  • FredrikLiksom
    Aniiee skrev 2023-07-06 22:45:16 följande:

OMG hur mycket Joltcola gick det ner då?
  • Stooler
    Eurydike skrev 2023-07-07 22:51:57 följande:

Vi saknar dig alltid...även när du är hemma! Skrattande

Reserapport borde vara obligatorisk tycker jag...eller vad säger ni andra? Tungan ute
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!