• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Eurydike
    Stooler skrev 2023-07-12 00:28:21 följande:
    Skall försöka uthärda de närmaste dagarna här på ön, vi har fått Sahara över oss....
    Jösses vad varmt! 😮 Du får bosätta dig i någon pool tills värmen dragit förbi. Kanske skaffa dig en solfjäder också ????
  • Aniiee
    Stooler skrev 2023-07-12 00:28:21 följande:
    Skall försöka uthärda de närmaste dagarna här på ön, vi har fått Sahara över oss....
    Blä... Närmsta bergrum bör uppsökas å det snaraste. 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Stooler

"If birds had arms" på Youtube är riktigt skoj emellanåt! Många ugglor med också! Skrattande

• Eurydike
    Stooler skrev 2023-07-12 18:29:37 följande:

"If birds had arms" på Youtube är riktigt skoj emellanåt! Många ugglor med också! Skrattande

Vilka roliga fåglar! 😂 Så fort de har armar blir de så mänskliga på något vis 💪 Tur att Youtube finns nu när du riskerar att bli en friterad nattuggla om du går ut 🔥
  • Anonym (Grumm)

Så här borde det kanske se ut här

• Aniiee

Vet ni varför jag älskar film? För att en film kan både göra mig både helt förstörd och fullständigt lycklig....

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Eurydike
    Anonym (Grumm) skrev 2023-07-13 04:46:05 följande:

Så här borde det kanske se ut här

Det tycker jag att det borde! Tänk om vi kunde sitta här i tråden och äta ihop nätterna igenom. Som nattugglorna kring runda bordet. Vad mysigt det vore! 😋 Men det är något kusligt med bilderna också. Jag får känslan av att det är den sista måltiden. Ugglan i mitten ser ut att äta vegetariskt, så det är nog jag 🥦
  • Anonym (Grumm)
    FredrikLiksom skrev 2023-07-13 06:27:56 följande:

Nä men gud vilken gullig Pippi!

Haha, men det var ju flera Tyst
    Eurydike skrev 2023-07-13 10:25:07 följande:
    Det tycker jag att det borde! Tänk om vi kunde sitta här i tråden och äta ihop nätterna igenom. Som nattugglorna kring runda bordet. Vad mysigt det vore! 😋 Men det är något kusligt med bilderna också. Jag får känslan av att det är den sista måltiden. Ugglan i mitten ser ut att äta vegetariskt, så det är nog jag 🥦

Ett nattmål kunde vi sitta här och få i oss. Och jag har svårt att du tro att du är den i mitten, den ser ju lite galen ut Drömmer
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!