• Anonym (...)

Jo jag skiter i dina barn!

Anonym (Mman) skrev 2022-06-18 14:02:20 följande:
    Det är där ingen som påstått och man måste vara bra bitter för att komma med den typen av inlägg.
    Att påstå att det är inbillning att bekväma män dumpar ansvaret för sina barn på kvinnor låter rätt bittert.
  • Anonym (...)
    Anonym (Mman) skrev 2022-06-18 17:38:08 följande:

Och bitterheten fortsätter, välj ett annat liv era bittra stackare. Vill ni inte ha med någon annans barn att göra, välj bort det. 

Ni gör bort er, å det grövsta. 

Men vad är det du inte fattar? Jag har valt bort det.

Det är vad tråden handlar om och det som gör er så rabiata och bittra. Att jag understår mig att skita i att ställa upp som betjänter för era söndercurlade avkommor. Ni känner ju er uppenbarligen träffade.

• Anonym (...)
    Ess skrev 2022-06-18 19:38:53 följande:
    Ja visst så är det. Det funkade trots att jag varken gjorde något för, eller ens gillar särkullarna.
    Tar föräldern fullt ansvar för sina barn så behövs ingen sk bonusförälder, utan det funkar utmärkt att va pappas fru.
    Precis så.
  • Anonym (...)
    Anonym (Malus) skrev 2022-06-18 15:22:03 följande:
    Jag hatar inte ungen, men bryr mig inte mer än om vilken annan okänd unge som helst.

Det kan blir hyfsat ändå bara partnern fattar galoppen.
    Exakt. Folk tror att skiter i är synonymt med hatar av någon anledning.
  • Anonym (...)
    Ess skrev 2022-06-20 13:15:38 följande:
    Tragisk kan du va själv För jag tror knappast att du gillar alla du träffar. Jag tycker inte om barn i allmänhet och särkullarna i synnerhet. Jag gillar inte särkullarna som vuxna heller, men jag behöver inte umgås med dem mer än några gånger om året.
    Mman blir skräckslagen av kvinnor som vägrar passa upp på andras barn för då blir ju han tvungen att ta hand om sina egna.
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-20 13:39:46 följande:
    Spelar ingen roll. Du skulle ha träffat en man utan barn, då du är olämplig med dem.
    På vilket sätt är hon olämplig? För att hon är artig men inte vill serva tonåringar som kan fixa själva?
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-20 14:39:41 följande:
    Barn ska inte behöva bo med någon random människa som tycker illa om dem. Det är psykisk misshandel. I deras egna hem, dessutom.
    Pappas eller mammas nya är ingen ?random?. Fast du tillhör väl kategorin som tycker att alla som har barn sen tidigare ska gå i kloster.
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-20 14:50:31 följande:
    Det är teater bara. De vet mycket väl vad de sysslar med. 
    Lol 
    Ess skrev 2022-06-20 16:25:40 följande:
    Kokobello är precis en utav dem som avses med fl mobben. Är så himla perfekt med sina pk åsikter som ska tvingas på andra. 
    Varken maken eller någon annan i vår närhet har sett det som nödvändigt att leka förälder åt särkullarna. Det är bara här på fl som det är helt hemskt att inte ställa upp som betjänt åt nära nog vuxna människor, bara för att de är särkullar.
    Mobben kan ju gå lös på särkullar som inte ser sin förälders partner som en förälder.

Ja stackars söndercurlade BAAAAAARN som inte blir servade av alla vuxna i närheten.
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-20 16:36:26 följande:
    Vad gör du då i deras hem? 
    Det är hennes hem.
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-20 16:49:22 följande:
    För barnen är det en random. 
    Ni måste verkligen tvivla på er egen förmåga som föräldrar eftersom ni så desperat vill pracka på närmaste vuxen era föräldraskap.
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!